Ensiksi varmaankin pitäs alkaa putsaamaan vaahteranlehdet jostain rännistä pois. Puranko koko auton takapuskurista alkaen, vai onko fiksumpaa ideaa?
Sitten voisi vaikka korjata puhaltimen. Siinä kun ei kolmosasento toimi. Yleensähän noissa paukkuu vastukset hajalle, mutta ei kai kolmosen perässä ole kuin suora johto? Vai onko? Puran kytkimen ja yhdistelen ruuvarilla nastoja - jos kipinöi, niin joku ainakin toimii?

Löytyipä vielä puhaltimen moottorin vierestä vihreä muoviletku. Kovasti on alipaineletkun näköinen, ja sen päässä on kumiletkun pätkä. Eli odottaa vain paikalleen lykkäämistä, mutta missä sen paikka on?


Tästäpä letkusta tuli mieleen että imusarjasta voisi karsia turhia alipaineletkuja irti. Onko jollain takataskussa muistilappua joka kertoo alipaineletkujen värit? Violetti taisi olla etuvaloille, se nyt ainakin lähtee... Mitähän kaikkea muuta sieltä uskaltaa teurastaa?