Keskuslukko

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
Avatar
Juhis
Viestit: 324
Liittynyt: 05.11.2005 21:24
Paikkakunta: Pohojammaa

Keskuslukko

Viesti Kirjoittaja Juhis »

Onko moni ratustellu vanhaan autoon keskuslukitusta/varashälytintä? Kuumia vihjeitä otetaan vastaan minkämoisella sarjalla kannattais ruveta harkitteen tuommosta projektia.
123 Lang koska tila-autosta ei kehtaa nousta julkisella paikalla...
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Nimim. "Perkkis" on rakennellut noita keskuslukkoja Bilteman (?) keskuslukkosarjoilla ja Laserlinen (?) hälyttimellä. Niin kai se helpoin on tehdä Mersuunkin, ei tarvi alkaa alkuperäisen keskuslukon alipainehelvetin kanssa taistelemaan. Eli biltemasta lukkoihin moottorit ja jostain oikeasta kaupasta :lol: kunnon hälytin jolla sitä voipi ohjailla.
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
Kipsu
W123-Spesialisti
Viestit: 1761
Liittynyt: 05.11.2005 11:56

Viesti Kirjoittaja Kipsu »

Faija laitto itse tohon 300D:hen itse Defan hälärin silloin -94 kun auton osti. Ihan sama mikä häläri, mutta amatööriä auttaa asennushommissa kummasti jos saat hälärin kanssa autokohtaisen kytkentäohjeen. Sitä en sitten tiedä onko YY-KAA-Kolmosille olevia ohjeita hälärimyyjillä. Tietty jos osaa autoelektroniikkaa niin hyvin että tulee toimeen pelkästään yleisohjeilla niin mikäs siinä sitten...

Hälyttimen yleisohjeilla jos joutuu toimimaan niin hommaa auton sähkökaavio. Itse asennus onkin enimmillään eriväristen johtojen metsästämistä (punanen. musta, punavihreä jne.).

Sihvosen kanssa olen samaa mieltä noista alipainelukoista (hanurista). Sähkölukot on 100-kertaa helpommat asentaa ja halvemmat. Minulla on neljästä lukosta kaksi jouduttu vaihtamaan 13v aikana. Jos aiot pitää autoa kauemman aikaa niin osta samantien muutama ylimääräinen sähkölukko. Noissa kun on erilaisia lukkotyyppejä niin menee sitten samoihin asennusreikiin jos joutuu joskus vaihtamaan.
Avatar
JaniH
Mestarikiillottaja
Viestit: 1578
Liittynyt: 01.10.2005 21:33
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JaniH »

Kouluelektroniikka tms niminen firma kaupittelee keskuslukkosarjaa alle puolet bilteman hinnalla, muistaakseni parikymppiä maksaisi 4 oven sarja...
Taisi samasta firmasta saada myös kauko-ohjainsarjaa ja hällyytintäki...
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70


® Mesen linttaklubi
Avatar
ArPi
Lievä Eskoriihelä
Viestit: 1079
Liittynyt: 30.9.2005 20:44
Paikkakunta: HML

Viesti Kirjoittaja ArPi »

JaniH kirjoitti:Kouluelektroniikka tms niminen firma kaupittelee keskuslukkosarjaa alle puolet bilteman hinnalla, muistaakseni parikymppiä maksaisi 4 oven sarja...
Taisi samasta firmasta saada myös kauko-ohjainsarjaa ja hällyytintäki...
Onko liikkeellä mitään nettisivuja ja missä päin vaikuttaa tälläinen firma?
En koskaan ota kuin yhden oluen. Sen jälkeen olen kuin toinen mies, ja se toinen mies ottaa loput...

Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
Avatar
mbsilver
Viestit: 254
Liittynyt: 18.7.2006 21:14

Viesti Kirjoittaja mbsilver »

ArPi kirjoitti:
JaniH kirjoitti:Kouluelektroniikka tms niminen firma kaupittelee keskuslukkosarjaa alle puolet bilteman hinnalla, muistaakseni parikymppiä maksaisi 4 oven sarja...
Taisi samasta firmasta saada myös kauko-ohjainsarjaa ja hällyytintäki...
Onko liikkeellä mitään nettisivuja ja missä päin vaikuttaa tälläinen firma?
http://www.kouluelektroniikka.fi/

ja tuotehakuun keskuslukitusta, niin löytyypi...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W123 kori”