Kyseessä ois 2.6 bensa kuutonen, kylmänä toimii ihan normaalisti, mutta kun moottori lämpenee niin alkaa murheet
tyhjäkäynti on aivan normaali, mutta kun polkasee lapun lattiaan niin 'tyky tyky tyky tyky'
Jos taas ihan helvetin varovasti painaa kaasua niin toimii normaalisti...
Tulpat vaihettu, ei auttanu.
Ootko mitannu lambda-anturia et pelaako se..? Sehän ei oo kylmänä mukana, mut lämpimänä on... Jos sieltä pukkaa mitä sattuu arvoa nii sehän vaikuttaa heti...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Käytin ilmanputsarikotelon ja kaikki liittyneet irti niin alko pelaan
Veikkaampa, että alkaa kohta sama. Antaa jäähtyä ja käytän sitte uudestaan lämpimäksi niin näkee
Nyppää tyhjäkäyntimoottorin johto irti, sillon pitäs toimia mekaanisesti ilman rikastuksia yms. Tai EHA:n irrotus on toinen. Eli sen verran kampetta irti että menee mekaaniseen tilaan jolloin voi parsia ongelmaa hieman.
Lambdan johto irti ja kattoa mitä sitten, kuitenkin tuo ruisku on mekaaninen ja ei tarvi sähköä muuhun kuin sytkään toimiakseen, tietenkin pidemmällä ajalla haittavaikutuksia voi tulla katalysaattorille jonka varmaan triidin aloittaja tiesikin.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Eipä toimikkaan
Nyt tehnyt parikertaa, että toimii moitteetta.
Eli kun lämmöt nousee yli 80 niin alkaa taas...
Mistä nyt kähetään, etsimään vikaa? EI TEE KOSKAAN KYLMÄNÄ.
Huomasin myös, että sillon kun toimii niin lämpimänä ei ole yhtä kierrosherkkä...
Autolla on siis ajettu tiellä viimeks talvella, nyt vaan pihalla poletettu..
Nyt se taas toimi vähän aikaa...
Mutta taas sama vika. Kokeilin vian ollessa päällä vetää lamdan johon irti, niin ei mitään eroa.
Kokeilin myös silloin kun vika ei oo päällä niin ei sillonkaan eroa?
Huomasimpas tuossa nyt, että sillon ku vian saa päälle, niin lämmöt vähän yli 80. Ja kun antaa jäähtyä vähän (75-80) niin senjälkeen vikaa ei tule vaikka lämpenee taas yli 80.. Mikä tässä nyt oikeen kusee?