190 2.0b kaasari -> ruisku ? tai muuten tehoja?

Katso myös w124 moottori-osio.
Vastaa Viestiin
Zeri-
Viestit: 3
Liittynyt: 28.6.2007 21:51

190 2.0b kaasari -> ruisku ? tai muuten tehoja?

Viesti Kirjoittaja Zeri- »

Ainakaan nopealla moottoripuolen topiccien selailulla ei silmään iskenyt tämmöstä topiccia. Eli siis peruskysymyksenähän olis että kuinka paljon 2.0 kaasari ja ruisku eroaa toisistaan ja kuinka suuri homma tämmösessä vaihto-operaatiossa olis? Näin äkkiseltään kuulostais suht järkevältä tavalta ehkä nostaa tehoja pikkasen ilman sen kummempaa jarrujen ja muun alustan muokkaamista. Muita virityskeinoja ilmeisesti ois peltisarja (joka ainaki törkeen hintane mopo-sportissa mitä kyseltii), tuplakaasarit (kuin myös) ja vapaavirtaus suodatinta? Nyt asiantuntijat tekstiä kehiin! :D

Älyttömän suurta projektia tähän autoon ei kuitenkaan ois tarkotus alottaa kun ruosteeton kori ja autolla ajettukkin vain 188k. vuosmallia yheksänkööt.
Diosol
Viestit: 138
Liittynyt: 27.1.2008 3:23
Paikkakunta: Tampere-Jalasjärvi

Viesti Kirjoittaja Diosol »

Mulla on justiin sama projekti menos. Mese on vielä -83 2,0 kaasari ja ruiskuksi pitäis muuttaa. Olis tarkoituksena saada parannettua tehoa ja kulutusta. Ruiskunkin oon jo ostanut, mutta möhkäleen tutkiminen on jäänyt kun vielä pari päivää sitten oli ylioppilaskirjoituksia.

Tänään olis suunnitelmana siivota moottoritila ja ruisku, että edes jostakin pääsisi alkuun. Vois samalla siivota ikikuran alta pieniarvoisen sarjanumeron ihasteltavaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 moottori”