Mikä nasta 2.5-16v b-pumpun releessä? *FIXED*

Katso myös w124 moottori-osio.
Vastaa Viestiin
Avatar
Cossie
Viestit: 58
Liittynyt: 23.5.2011 20:52

Mikä nasta 2.5-16v b-pumpun releessä? *FIXED*

Viesti Kirjoittaja Cossie »

Koitin haulla haeskella mut en löytäny varmuutta oikeasta nastasta..Eli mihin nastaan tulee TD-signaali b-pumpun releelle? Ongelmana se et lähtee käyntiin mut sammuu samantien.Pumpuilta katoaa virta käynnistämisen jälkeen.

Kieppimittarin ja sytkäpoksin välinen yhteys kunnossa ja relettä vaihtamalla ei vika korjaantunu joten sytkäpoksin ja releen välillähän se vika on oltava,eikö?
Ajattelin et täällä joku vois tietää mistä nastasta sais mitattua,jos vaikka pääsis vähä kevymmällä setvimisellä :wink:

Autohan oli 2.5-16v vm.90
Viimeksi muokannut Cossie, 15.8.2011 21:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Roobert
Viestit: 331
Liittynyt: 03.3.2011 21:01

Viesti Kirjoittaja Roobert »

alfamerin ihmekirja näyttäs että nastaan 15 tulis sekä TD että jotain muutakin ohjausta diagnoosipistokkeelta, eli kulkisko se kampiakselin tunnistimen signaali tuolta pistokkeen kautta ja se katko olis nyt pistokkeen ja releen välissä?

edit: ja eculta tulee kans piuha tuohon nro 15-nastaan. ookko yj-releen todennu kunnossaolevaks? :roll:
Avatar
Cossie
Viestit: 58
Liittynyt: 23.5.2011 20:52

Viesti Kirjoittaja Cossie »

No joopa,mittailin tuos noita yhteyksiä ja eipä siel mitää vikaa piuhois ollu,vika olikin loppupeleis releen pohjassa,näytti hyvältä mut putsasin niin toimi taasen :wink: Ei pitäs olla hätähousu ja tulla kirjottelee tyhmiä ennenku kokeilee peruskikat läpi :oops:
Yj-rele on uusi,kuten myös pumpun rele..Senpä takia en niitä nyt ruvennut ronklaamaan sen enempää..Tulipahan putsattua akkukotelon pohja samalla :)

Kiitos ja kumarrus vaivannäöstä :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 moottori”