nykkii,apuja tarvin nyt oikeesti tähän ongelmaan!

Katso myös w124 moottori-osio.
Vastaa Viestiin
mesemies83
purkukuraattori
Viestit: 225
Liittynyt: 23.10.2010 19:38

nykkii,apuja tarvin nyt oikeesti tähän ongelmaan!

Viesti Kirjoittaja mesemies83 »

eli omistan 190 2.0 litrasen,ja 1988 vuosimallin bensa mesen,jossa on pellin alla pierburg 2e-e kaasutin..tuli tässä tänään sellainen ongelma autossa eteen että alkoi nykkimään kovastikkin kun kone oli lämmennyt,ikäänkuin ei ois polttoainetta saanut :shock: lähti kumminki aamulla hyvin käyntiin ja muuta. onko kenties jokin tukossa tms??? :shock:
mesemies83
purkukuraattori
Viestit: 225
Liittynyt: 23.10.2010 19:38

Viesti Kirjoittaja mesemies83 »

lisäksi kone tekee tyhjäkäynnillä vielä sellastakin että humputtaa kovastikki,ei meinaa jaksaa ees tyhjäkäyntiä kunnolla käydä,ei oo ennen kyl sellasta tehny nykkimisen lisäks :shock:
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Eikös näitä pitäny ruokkia ATF:llä tai jollain muulla liemellä? Eli siinä päällä on sellainen ruuvi/pultti minkä ku aukasee nii saa hulautettua litkut sisään. Jos on kuivana nii voi oireilla mitä mielenkiintosemmilla tavoilla :)
Lisäks voin suositella manuaalista ryyppyä sen infernaalisen automaatti-ryypyn tilalle!
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
mesemies83
purkukuraattori
Viestit: 225
Liittynyt: 23.10.2010 19:38

Viesti Kirjoittaja mesemies83 »

vissiin niissä' vanhemmissa kaasareissa oliki se atf oljynlisäysreikä,vaa ei mulla oo olemassakaa sellaista mistä vois ees lisätä mitää öljyjä sinne kaasariin :D ..voisko olla yj rele mikä tekee tuollaasta?,pitää kai veikata ku ei tiiä :lol:
Avatar
Bousta
Viestit: 165
Liittynyt: 23.7.2006 22:50
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Bousta »

Missä kunnossa kaasari? Ettei olis kaasarin kalvo päässy repeemää?
wantti22
Viestit: 184
Liittynyt: 19.2.2008 21:23
Paikkakunta: Kemijärvi

Ylijännite rele?

Viesti Kirjoittaja wantti22 »

KL- v araosa n30e.
mesemies83
purkukuraattori
Viestit: 225
Liittynyt: 23.10.2010 19:38

Viesti Kirjoittaja mesemies83 »

missäs siel kalvo ees on?? ku tuohan pystyasennos moottoriin nähden toi kaasari :D ..mitä nyt vähä kurkkasin kaasarin ja laipan väliin nii oli jotai mustaa töhnää tullu ulos,ei kuitenkaa haise bensalle tms :shock:
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2271
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

..
Viimeksi muokannut Leemu, 16.6.2021 6:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mesemies83
purkukuraattori
Viestit: 225
Liittynyt: 23.10.2010 19:38

Viesti Kirjoittaja mesemies83 »

onkos millanen homma vaihtaa se kumilaippa siitä kaasarin alta?? :shock:
wantti22
Viestit: 184
Liittynyt: 19.2.2008 21:23
Paikkakunta: Kemijärvi

Hei!

Viesti Kirjoittaja wantti22 »

Jospa kattosit ensin sen ylijännite releen sieltä akun takaa,on niin tutut nuo oireet käynnille ja kokemusta useammastaki moottorista,on kuiten halvemmasta päästä ja helpommasta.
mesemies83
purkukuraattori
Viestit: 225
Liittynyt: 23.10.2010 19:38

Viesti Kirjoittaja mesemies83 »

lisäksi auton pakokaaus haisee palaneen hajuselle ku auto käy tyhjäkäyntiä..mistäs sellanen vois johtuu? autohan siis on varustettu 2e-e kaasarilla ja lamda anturilla :shock:
Avatar
Juse
Viestit: 133
Liittynyt: 18.10.2010 11:55
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Juse »

Kaasari lähtee irti ,kun irrotat ilmanputsarin kokonaan ja sitte siinä kaasarin päällä heti hollilla oli 4 13mm kannalla olevaa pulttia. Ne irti ja sitte se on muistaakseni kädessä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 moottori”