2,6 automaatista manuaaliin

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W124
Vastaa Viestiin
Ropsoni88
Viestit: 5
Liittynyt: 11.11.2014 16:58

2,6 automaatista manuaaliin

Viesti Kirjoittaja Ropsoni88 »

Joo rupian vaihtaan laatikkoo,ja järkeehän siinä ei joittenki mielestä ole.. ASIAAN: tuntuu nuo 2,6 manuaalit olevan tiukassa niin mistä muusta passaa 5-vaihteinenloota?

Saa muuten tarjota sitä laatikkoo jos jollain sattuu olemaan soppeli.. ja multa joutaa toi automaatti poies kyllä kans..
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Ensinnä tarvihet vauhtipyörän kytkimineen, jossa M103 kampianturisegmentit. Näitä on alkuun tehty yksimassaisinakin, mutta vissiin hyvin vähän. Kaksimassainen siis sinne todennäköisesti löytyy, tämän jatkoksi sitten passaakin varmaan kaikki lyhyellä kytkinakselilla varustetut lootat. Lisäksi tarvitsee etsiä: vauhtipallon pultit, sifteri - tankoineen ja keppeineen, laatikon tuki (?), poljinvehkeet, sylinterit ja kardaanin etupätkä.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 voimansiirto”