Nää automaatit joita yleensä ajelen on ZF:n valmistamia ja niissä on jatkeena joku 10 litranen mylly tai joku kauhean iso kuitenkin. Eikä niitä tarvi edes korjata itte. Eikä niissä ole edes sport/economy nappia, kuten tässä meikäläisen vastikään hankkimassa lullassa.
Eli sen verran on tietoa näistä mersun automaateista, että deeltä ei saa heittää pakin kautta parkille kun on motarilla 100 lasissa. Muuten kuuluu riks räks ja poks. Elikkätä alkeet on tiedossa

Mutta tuosta sport/economynapista jäi vähän myyjän kanssa vielä puheet auki. Myyjä sanoi, että isot pojat suosittelee ajamaan sportilla jatkuvasti, voitelee kuulemma laatikkoa paremmin? Periaattessahan juuri näin, mutta entäpä käytännössä?
Entäs tuo ero s/e:llä? Toisen pitäisi vaihtaa reilusti aikasemmin kun toisen...? En vielä ehtinyt tuota ominaisuutta testailla, mutta miten sen pitäisi olla? Entäpä kulutuspuoli? Kuinka paljon vaikuttaa kulutukseen?
T: Ämhyt ¿