moro vaan kaikille tasapuolisesti!
tuli tossa vaihdettua väärän merkkinen "germaani" takaisin MB merkkiseen
W201:een
mutta nyt ohjaus niin kutsutusti "pykältää".missä vika?
toinen (mutta ei varmasti viimenen) kysymys on että miten tarkistaa
että aut.laatikossa on tarpeeksi öljyä?onko se niin että kone käyntiin-
vaihteet "läpi"ja sitten p-asentoon =tikussa oljynpinta max.vai?
ohjaus ongelmia
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Re: ohjaus ongelmia
Moromoro, ja tervetuloa tänne värikkääseen voorumiinboozer kirjoitti:moro vaan kaikille tasapuolisesti!
Tähän en osaa vastata mutta toivottavasti tähänkin saadaan asiantuntevaa ihmettelyä.boozer kirjoitti: mutta nyt ohjaus niin kutsutusti "pykältää".missä vika?
Periaate oli melkein oikea, ainut mikä sanomaasi pitää lisätä on että laatikon öljyt pitää olla lämpimät, eli kunnon ajokiekka ennen öljypinnan tarkistusta. Samoten kun mittatikkua jos pyyhit, niin muista käyttää nukkaamatonta kangasta, sitä saa kaupasta ja mm. kärkkäisellä taisi maksaa pari euroa hirveän kokoinen pussukka sitä. Joskus pyyhin itse vain (puhtailla) sormillakin, eipähän nukkaa ja samalla voi haistella miltä öljy haisee, ei saisi haista palaneelleboozer kirjoitti: toinen (mutta ei varmasti viimenen) kysymys on että miten tarkistaa
että aut.laatikossa on tarpeeksi öljyä?onko se niin että kone käyntiin-
vaihteet "läpi"ja sitten p-asentoon =tikussa oljynpinta max.vai?
Terveisin Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Ohjauksen "pykältäminen" kuulostaisi siltä, että ohjaussimpukkaa olisi kiristetty liikaa.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi