tehoa helposti,vaikka ei halvalla...?

Katso myös W210
Vastaa Viestiin
mese83
Viestit: 5
Liittynyt: 28.4.2007 10:48

tehoa helposti,vaikka ei halvalla...?

Viesti Kirjoittaja mese83 »

onko kellään tietoa että olisko ruuviahdin käypä vaihtoehto pieneen tehonlisäykseen,mulla on w202d...
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Tervetuloa Meselle.

202D? Eli diesel? Eivät taida hirveästi remmiahtimia dieseleihin laitella...

Onko auto cdi-moottorilla vaiko vanhemmalla?

Kerroppas vähän tarkemmin, vaikkapa alkuun vuosimalli. :wink:
Avatar
J.T.S
Peräkylän pimentäjä
Viestit: 3429
Liittynyt: 30.9.2005 12:37
Paikkakunta: Syrjäkylä

Viesti Kirjoittaja J.T.S »

Otsikon luettuani tuli mieleen eräs asia; "Auto vaihtoon"... :lol:
Tietysti "lähtötilanteesta" ei lisäinformaatio tekisi pahaa. :roll:
Pientä tehonlisäähän saa pumpun säädöllä/lastutuksella autosta riippuen.
BMW 318d -09
mese83
Viestit: 5
Liittynyt: 28.4.2007 10:48

Viesti Kirjoittaja mese83 »

olisihan se helpointa vaihtaa autoa,mut olen tyytyväinen sen ulkonäköön.Ei olis muuta kuin et sais pientä piristystä pellin alle :D Olen myös miettinyt ruuviahdinta,mut pitäis ensin selvittää et mistä sais ja paljon maksaa.Päädyin valitsemaan ruuvi- tai remmiahdinta kun ne ei rasita niin paljon konetta, kun ne pyörii kokoajan mukana eikä tee äkki repäsyjä.Tietääkseni turbon saa laittaa jos samaa mallia on valmistettu sen kanssa. autoni on 2,2D 1995 W202.
Avatar
cmeli
aktiivimeseläinen
Viestit: 1080
Liittynyt: 03.2.2006 13:19
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja cmeli »

Ikävä kyllä ei taida kyseinen projekti kannattaa, vaikka sen jollain ilmeellä saisi toteutettuakin :roll: Eli autokauppaan mars mars... :axe:
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
Avatar
veppe
Mekka-master
Viestit: 1715
Liittynyt: 02.10.2005 14:42
Paikkakunta: Tikkakoski

Viesti Kirjoittaja veppe »

mese83 kirjoitti:Tietääkseni turbon saa laittaa jos samaa mallia on valmistettu sen kanssa. autoni on 2,2D 1995 W202.
No ei kai 2,2:sta ole koskaan ollut turbona, paitsi sitten CDIt. Remmi- tai ruuviahtimesta puhumattakaan :roll:
Avatar
Melitos
Viestit: 2652
Liittynyt: 19.9.2005 19:53
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Melitos »

Unohda tuo ahtaminen.

Jos pieni piristys riittää niin kysäse pp-dieseliltä rivipumppua vaikkapa 6mm elementeillä.

Helpoin ja monesti halvin ratkaisu saada lisää vauhtia on vaihtaa auto tarpeeksi nopeaan. Näin etenkin vähäpäästöisten kanssa pelatessa.
I drive an Opel. What's your excuse?
Avatar
JP74
Viestit: 721
Liittynyt: 08.11.2005 7:16
Paikkakunta: Jyväskylän MLK

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Melitos kirjoitti:Unohda tuo ahtaminen.

Jos pieni piristys riittää niin kysäse pp-dieseliltä rivipumppua vaikkapa 6mm elementeillä.

Helpoin ja monesti halvin ratkaisu saada lisää vauhtia on vaihtaa auto tarpeeksi nopeaan. Näin etenkin vähäpäästöisten kanssa pelatessa.
Mitäpä tähän enää lisäisi. Kun pumppuremppa tulee ajankohtaiseksi, niin mekaaninen pumppu tilalle.

Muuta et voi käytännössä autollesi tehdä tehonnosto mielessä.
Jube
Kemijärven Isäntä
Viestit: 4230
Liittynyt: 01.3.2006 18:55

Viesti Kirjoittaja Jube »

JP74 kirjoitti:
Mitäpä tähän enää lisäisi. Kun pumppuremppa tulee ajankohtaiseksi, niin mekaaninen pumppu tilalle.

Muuta et voi käytännössä autollesi tehdä tehonnosto mielessä.
Olenko väärässä, että ei onnistu jos on automaatti, vai onnistuuko vielä tuon ikäisessä :roll:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
pp d
Dieselspesialisti
Viestit: 2340
Liittynyt: 25.11.2005 16:10
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pp d »

Kyllä pitäs onnistua tuon ikässeen.
Automaatti pittää olla nelivaihteinen, viisvaihteisseen ei onnistu :pappa:
No Merc at the moment
mese83
Viestit: 5
Liittynyt: 28.4.2007 10:48

Viesti Kirjoittaja mese83 »

olen kuullut et jos laittais amg:n suuttimet ja vaihtais pumpun niin silläkin sais vähän lisää puhtia...kyllä se muuten menee jouheasti mut alavääntö ei ole mikään mahtava...eihän siinä huimaa eroa ole koneessa verrattaessa cdi malliin ,niin miks ei kannattais...?!
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

mese83 kirjoitti:eihän siinä huimaa eroa ole koneessa verrattaessa cdi malliin ,niin miks ei kannattais...?!
Day/night
Avatar
Aki P
Mersuvelho
Viestit: 6069
Liittynyt: 06.11.2005 13:35
Paikkakunta: Überwiesca

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Eipä taida AMG olla tehnyt suuttimia kammiodieseliin :roll:

Jos cdi:tä haluat niin koneita kyllä löytyy. Muutoksen onnistumisesta / koneen käyntiin saattamisesta uudessa korissa en tosin ota vastuuta :whistle:
Jaakoppi
Viestit: 6
Liittynyt: 13.5.2006 17:26

Viesti Kirjoittaja Jaakoppi »

Näillä Mennään mitä on... :?
Jube
Kemijärven Isäntä
Viestit: 4230
Liittynyt: 01.3.2006 18:55

Viesti Kirjoittaja Jube »

Pientä piristystä saat kun soitat pasille pp-dieseliin...
Kammiokoneen piristämisestä on kyllä paljon juttua foorumilla...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 moottori”