Lohkolämmitin "huonontaa" käynnistymistä
Lohkolämmitin "huonontaa" käynnistymistä
Sellanen juu ihmetyttää kun autoa pitää 1-1,5 tuntia lohkolämmityksessä niin ei meinaa lähteä käymään. Kun lähtee niin käy vajaasti ja pensa haisee. Kylmiltään lähtee tulille laakista.. Onko siellä joku anturi joka luulee että on kuitenkin mosa kylmä ja antaa sitten ylimääräistä huikkaa.
No sitä lähinnä meinasin juuri, sanani eivät näköjään olleet tarpeeksi tarkkoja. Erikoinen ilmiö kuitenkin. No onneks on kesä kohta. PItää duunissa tutkia kahan sivuilta tuota lohkiksen asennus kohtaa, josko se siitä sitten johtuisi.Mikko K kirjoitti:Lämpöanturi haistelee lämmön eikä rikasta polttoaine määrää![]()
15-20 minsaa pois piuhasta ja varmaan lähtee kuin palmun alta
Tuossa.hoge kirjoitti:Hyvä kysymys. Missäköhän kohtaa tuon pitäisi 2.8 koneessa olla?
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik
Se voipi olla. Oliko sulla siinä suora vai V-kone?hoge kirjoitti:Vielä en oo kerenny katsomaan missä se on kiinni, defa siinä on ja kahan ohjeet viittaisi letkulämmittimeen...
Omassa M104:ssä lämppäri on lohkon kyljessä kiinni ja sen kanssa ei ole ollut ongelmia. Jos konetta taas lämmittää Webastolla, niin se pitää sammuttaa hyvissä ajoin ennen starttausta, jos ei halua sahata.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)