Lohkolämmitin "huonontaa" käynnistymistä

Katso myös W210
Vastaa Viestiin
hoge
Viestit: 44
Liittynyt: 05.1.2006 18:30
Paikkakunta: porvoo

Lohkolämmitin "huonontaa" käynnistymistä

Viesti Kirjoittaja hoge »

Sellanen juu ihmetyttää kun autoa pitää 1-1,5 tuntia lohkolämmityksessä niin ei meinaa lähteä käymään. Kun lähtee niin käy vajaasti ja pensa haisee. Kylmiltään lähtee tulille laakista.. Onko siellä joku anturi joka luulee että on kuitenkin mosa kylmä ja antaa sitten ylimääräistä huikkaa.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29421
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Onko lämmitin oikeassa paikassa ?
wiimax.fi
hoge
Viestit: 44
Liittynyt: 05.1.2006 18:30
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja hoge »

Hyvä kysymys. Missäköhän kohtaa tuon pitäisi 2.8 koneessa olla?
Matti R
Viestit: 54
Liittynyt: 03.7.2006 22:20

Viesti Kirjoittaja Matti R »

Tuttu ilmio ainakin M104-koneen kanssa. En ikina keksinyt ratkaisua.
Mikko K
Mersutohtori
Viestit: 1497
Liittynyt: 30.9.2005 12:32
Paikkakunta: Outokumpu

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Lämpöanturi haistelee lämmön eikä rikasta polttoaine määrää :idea:
15-20 minsaa pois piuhasta ja varmaan lähtee kuin palmun alta :lol:
Datsun Bluebird
Mb Vito
hoge
Viestit: 44
Liittynyt: 05.1.2006 18:30
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja hoge »

Mikko K kirjoitti:Lämpöanturi haistelee lämmön eikä rikasta polttoaine määrää :idea:
15-20 minsaa pois piuhasta ja varmaan lähtee kuin palmun alta :lol:
No sitä lähinnä meinasin juuri, sanani eivät näköjään olleet tarpeeksi tarkkoja. Erikoinen ilmiö kuitenkin. No onneks on kesä kohta. PItää duunissa tutkia kahan sivuilta tuota lohkiksen asennus kohtaa, josko se siitä sitten johtuisi.
Avatar
Ruoja
Listeria-spesialisti
Viestit: 2752
Liittynyt: 28.7.2006 7:56
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ruoja »

hoge kirjoitti:Hyvä kysymys. Missäköhän kohtaa tuon pitäisi 2.8 koneessa olla?
Tuossa.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik :D
hoge
Viestit: 44
Liittynyt: 05.1.2006 18:30
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja hoge »

Vielä en oo kerenny katsomaan missä se on kiinni, defa siinä on ja kahan ohjeet viittaisi letkulämmittimeen...
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

hoge kirjoitti:Vielä en oo kerenny katsomaan missä se on kiinni, defa siinä on ja kahan ohjeet viittaisi letkulämmittimeen...
Se voipi olla. Oliko sulla siinä suora vai V-kone?

Omassa M104:ssä lämppäri on lohkon kyljessä kiinni ja sen kanssa ei ole ollut ongelmia. Jos konetta taas lämmittää Webastolla, niin se pitää sammuttaa hyvissä ajoin ennen starttausta, jos ei halua sahata.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
hoge
Viestit: 44
Liittynyt: 05.1.2006 18:30
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja hoge »

Suora kutonen, nyt on Kahan tietäjille kysely sisällä asiasta.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29421
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Eipä tuossa kyselemistä ... Defa tulee lohkon kylkeen kuten Calixkin.
hoge
Viestit: 44
Liittynyt: 05.1.2006 18:30
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja hoge »

Ei asennuksen suhteen, mutta tuon käyttäytymisen syytä, on kuulemma esiintynyt aikasemmin yhden kahan myyjän mukaan. Auttoi muuten kun otti pois lämmityksestä puoli tuntia ennen lähtöä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 moottori”