
EPC valo
EPC valo
Mikä piru on siirtynyt tällä kertaa autoni pääkopan syövereihin kun menen esim kauppaan tulen takaisin ja starttaan autoa käyntiin epc valo ei sammu ja auto käy rytkyttämällä tyhjäkäyntiä.Sammutan sen ja uudestaan käyntiin ni avot ...ei pala valot eikä rytkytä. Mitä kummaa tuo meinaa? Ja autohan on W202 -98 220D. Tätä ei tapahdu joka kerta kun sammuttaa auton mutta tänään esim teki sen pariin otteeseen. 

Re: EPC valo
Oisko ettei saa soppaa tarpeeksi. Näkyykö kuplia pa-letkussa? Siis ilmaa siellä...Lumikki kirjoitti:Mikä piru on siirtynyt tällä kertaa autoni pääkopan syövereihin kun menen esim kauppaan tulen takaisin ja starttaan autoa käyntiin epc valo ei sammu ja auto käy rytkyttämällä tyhjäkäyntiä.Sammutan sen ja uudestaan käyntiin ni avot ...ei pala valot eikä rytkytä. Mitä kummaa tuo meinaa? Ja autohan on W202 -98 220D. Tätä ei tapahdu joka kerta kun sammuttaa auton mutta tänään esim teki sen pariin otteeseen.
Nonni...nyt on öljyt ja pa suodatin vaihdettu.Lähdin naama näkkärillä lähin autolla kauppaan. Siihen asti meni kaikki ok kun lähin kaupasta kotiin päin...kunnes yks kaks se per..kleen epc valo sytty nyt kesken ajon.Näin ei ole tapahtunu aiemmin.Sammutin auton ja uusiks käymää ni jaaha..aina vaa palaa.Tulin kotiin auto oli hetken parkissa kunnes koitin uudelleen.Ei palanut.Lähin testilenkille annoin vähä kaurojaki. Mitä!? Ny se kummajainen ei sytykkä vaikka tein kaikkeni! Mitä tämä härveli oikein touhuaa? Uskaltaako sillä ajella vai onko parasta ottaa pettämätön sotaratsu ja jättää myyrä sijoilleen kunnes sen on toimittanu lääkärin pakeille? 

Luukas oli hyvä apostoli, mutta huono pumpuntekijä.
Taitaa syöttöpumppu olla remontin tarpeessa.
Melko normaalia 220Deessä
Taitaa syöttöpumppu olla remontin tarpeessa.
Melko normaalia 220Deessä
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Voihan siinä toki olla muutakin vikkaa, jos kerran pumppu on jo vaihdettu.
Vai onko uusi pumppukin käytetty?
Vai onko uusi pumppukin käytetty?
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
juu
Mulla tekee samaa kylmällä koneella, aivan kuin ei hehkut pelaisi lainkaan. Eli valo syttyy heti (kesällä ei syttynyt) ja palaa niin kauan, kunnes kone on n. 60 asteinen. Sitten sammutus ja uusiks käymään, niin valo on poissa.
Viime talvena lähti 3-4 kertaa peräjälkeen hehkuttamalla valo pois, nyt ei.
Pumppu kanssa korjattu 40 tkm sitten.
Viime talvena lähti 3-4 kertaa peräjälkeen hehkuttamalla valo pois, nyt ei.
Pumppu kanssa korjattu 40 tkm sitten.
En huomannu kysyä sitä että oliko se pumppu uus vai käytetty. Täytyy koittaa saada se johki katottavaks. Toimihan se vuoden iha hienosti. Olis pitäny vaa se 124 ostaa tuon sijaan. Ny kaduttaa mutta ...myöhästäpä se. Koitetaa tonkia vika ja korjata se.Tuntuu että se sai oikee kunno hepulin siitä suodattimen vaihdosta kun ei ole tuollasta peliä ennen pitäny.
Tuo tekee sitä rytkytys käynnistymistä vaa lämpösenä. Paras koputtaa puuta
. Mutta eilen se innostu tekeen sen pari kertaa samalla reisulla jota ei ole enne tehny ja sittekki vaa pari kertaa aiemmi. Täytyy olla nii utelias että koittaa mitä mieltä se on tänää. Ajan kuitenki ennemmi tolla varmalla volvon sotaratsulla.Se ei osaa tuollasia rytkytysiä 
Tuo tekee sitä rytkytys käynnistymistä vaa lämpösenä. Paras koputtaa puuta


Onhan varmaa ettei saa suodattimen kautta ilmaa? On kuulema ollut paskoja suodattimen jalkojakin. Itse olen huomannut että vanha suodatin tai loppuun ajettu tankki aiheuttaa vikavaloa vaikka muuta vikaa ei olekkaanLumikki kirjoitti:En huomannu kysyä sitä että oliko se pumppu uus vai käytetty. Täytyy koittaa saada se johki katottavaks. Toimihan se vuoden iha hienosti. Olis pitäny vaa se 124 ostaa tuon sijaan. Ny kaduttaa mutta ...myöhästäpä se. Koitetaa tonkia vika ja korjata se.Tuntuu että se sai oikee kunno hepulin siitä suodattimen vaihdosta kun ei ole tuollasta peliä ennen pitäny.
Tuo tekee sitä rytkytys käynnistymistä vaa lämpösenä. Paras koputtaa puuta. Mutta eilen se innostu tekeen sen pari kertaa samalla reisulla jota ei ole enne tehny ja sittekki vaa pari kertaa aiemmi. Täytyy olla nii utelias että koittaa mitä mieltä se on tänää. Ajan kuitenki ennemmi tolla varmalla volvon sotaratsulla.Se ei osaa tuollasia rytkytysiä

Olen ny ajellu mersulla eikä se oo osottanu mieltään enää yhtään sen aiemman episodin jälkeen ...vielä..Olin viemässä sitä koodien lukuun mutta se masentaja asentaja alko vissii pelkää sitä ja käski viiä muualle ku ei o sopivia adaptereita eikä muutaka..ristin merkkiä teki äijä ku poistuin
Tekeekö noilla vikakoodin lukijoilla yhtikäs mitään mitä voi ostaa esim kl varaosista? Mites se ilmenee jos se huikkaa ilmaa pa suodattimen välistä? Kiva kysellä tyhmiä muttaku ei ole oikee mersuista kokemusta enne tätä autoo.

- kuningatar
- Viestit: 1358
- Liittynyt: 20.10.2010 9:51
- Paikkakunta: Järvenpää
- kuningatar
- Viestit: 1358
- Liittynyt: 20.10.2010 9:51
- Paikkakunta: Järvenpää
- kuningatar
- Viestit: 1358
- Liittynyt: 20.10.2010 9:51
- Paikkakunta: Järvenpää