c230 B vm97 Aut Tyhjäkäynti humppaa
c230 B vm97 Aut Tyhjäkäynti humppaa
Elikkäs kun motti on lämmin, niin pysähtyessä kierrokset tippuvat miltei nollaan! Liikkeelle lähtiessä ei tahdo kierrokset nousta,Olisiko joku kaasuläpän asentotunnistin? Ilmamäärämittari vaihdettu(tarvike) Tulpat vaihdettu. Teki aiemmin samaa , jolloin ilmamäärämittarin vaihto auttoi! Biltemassa näyttäis olevan 79e.
Viimeksi muokannut secle, 27.10.2015 13:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
vikakoodit
Rakkine tuotu itse saksasta, ja viimeksi Suomenojan korjaamon iikoilla ei ollut sopivaa lukulaitetta, sitä ennen Olarin Vehossa pojat eivät saaneet selville mitään?! Piti itse keksiä se ilmamäärävimpain.
Re: vikakoodit
No, selvishän tuosta jo se että olet vienyt autosi kahteen väärään paikkaan.secle kirjoitti:Rakkine tuotu itse saksasta, ja viimeksi Suomenojan korjaamon iikoilla ei ollut sopivaa lukulaitetta, sitä ennen Olarin Vehossa pojat eivät saaneet selville mitään?! Piti itse keksiä se ilmamäärävimpain.
PK-seudulla on kotitestereitä joten semmoisella voi toki autoasi kurkistella. Laittaa sitten tänne vaikka havainnot niin eiköhän jollain ole ollut samat jutut joskus vastaavassa vehkeessä. Jos ei sitkään selviä niin kuusen alla on hemmetin hyviä ideoita ja tietämystä mielensä pahoittaneista mersuista.
Tokihan APP Järvenpäässä varmaan mersusi mielenpahennuksen selvittäisi... Siis yhtenä esimerkkinä.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Jospa vielä!
Jos nyt kuitenkin vielä! Olisiko kenelläkään muulla vastaavaa ongelmaa? Ja siihen muuta ratkaisua kuin pajoille! Toinen mersuni on 180 vm 57 eikä ikinä humppaa! Joko ei saa bensaa tai happee, eli onko laitteessa ao antureita? joita voisi herätellä?
Humppaa
Löytyikin vikakoodi , auto oli ollut tuolla Konalan Motonetin huollossa, ja olivat siellä 9.9-15 lukeneet vikakoodit:Mittaristo(laite-KI202-MT/AT-1997/06- >) B1040 -CAN tietoliikenne moottorijärjestelmän kanssa viallinen B1041- CAN tietoliikennevika TCS (luistonestojärjestelmä) kanssa.
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
Yleisimpiä syitä humpalle taitaa olla juuri tuo ilmamäärämittari, tosin senhän sä olit jo vaihtanu, ja sitte ilmamäärämittarin jälkeiset imupuolen ilmavuodot. Tosin noista tarvikemittareistakin on kuulunut aika paljon juttuja, että eivät välttämättä toimi vaikka "jenka passaakin".
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
mitään nuo ei sano, mutta käytäppä Star testerissä niin siellä lukisi vaikka esimerkiksi näin:
"Kaasuläpän asentotunnistin"
Eikä mitää yleismallisia koodeja jotka ei edes pidä aina paikkaansa. Ite veikkaan että se olisi viallinen kaasuläppävehke josta on hiilikalvo rikki sisuksista.
Vaan noin vanhassapa voi olla ettei ns. oikeaa vikaa ilmoita starillakaan omassa oli näin. Ja justiisa tuo kallein osa oli rikki. Tarvike ilmamassamittari ei myöskää toiminu, iha uus.
siis tämä purkki oli rikki, ja vaihoin käytettyyn:
"Kaasuläpän asentotunnistin"
Eikä mitää yleismallisia koodeja jotka ei edes pidä aina paikkaansa. Ite veikkaan että se olisi viallinen kaasuläppävehke josta on hiilikalvo rikki sisuksista.
Vaan noin vanhassapa voi olla ettei ns. oikeaa vikaa ilmoita starillakaan omassa oli näin. Ja justiisa tuo kallein osa oli rikki. Tarvike ilmamassamittari ei myöskää toiminu, iha uus.
siis tämä purkki oli rikki, ja vaihoin käytettyyn:
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.