Morjens,
Cee teki tänään temput. Ajosta sammahti, eikä sen jälkeen kirveelläkään käyntiin (no en kyllä koittanut kirveellä). No auto työntämällä lavetille ja kotio. Kun sain lavetin maahan, kokeilin nappasta ykkösen suutinputken löysälle jotta näkis, tuleeko edes ainetta. Samantien lähti käyntiin kolmella ja nafta roiskui. Vehkeet sammuksiin, putki kiinni ja ajamalla lavetilta alas. Ajoin parikymmentä kilsaa, laitoin tankin täyteen ja auto toviksi parkkiin. Kun piti lähteä uudestaan liikkeelle, hörähti kerran, eikä enää sitten lähdekään tulille.
Tässä farkussahan on käsittääksen joku kaksiosainen tankki, olen kuullut. Ja niiden välillä joku siirtopumppu. Pitäköhän paikkansa? Tietääkö kukaan, mikä tuo aineen ruiskupumpulle? Onko tankissa sähköpumppu, vai koneen kyljessä perinteinen mekaaninen siirtopumppu? Tai tuleeko kelleen mieleen mitään muut järkevää syytä ongelmaan?
Naftasuodatin on vaihdettu pari kuukautta sitten, eikä suodatinjalkaan liittyvissä kirkkaissa putkissa näkynyt koneen käydessä ilmakuplia.
C 220D -97 Sammui vauhdista
C 220D -97 Sammui vauhdista
Make
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
Re: C 220D -97 Sammui vauhdista
No, näkyisikö siellä kirkkaassa putkessa edes polttoainekuplia? Itse katselin että ennen näkyi pieni ilmakupla mutta nyt se on hävinnyt - ei käynnisty kun vasta toisella akullisella ja itseasiassa koko putki oli ilmakuplaa...Make_1 kirjoitti:Morjens,
Cee teki tänään temput. Ajosta sammahti, eikä sen jälkeen kirveelläkään käyntiin (no en kyllä koittanut kirveellä). No auto työntämällä lavetille ja kotio. Kun sain lavetin maahan, kokeilin nappasta ykkösen suutinputken löysälle jotta näkis, tuleeko edes ainetta. Samantien lähti käyntiin kolmella ja nafta roiskui. Vehkeet sammuksiin, putki kiinni ja ajamalla lavetilta alas. Ajoin parikymmentä kilsaa, laitoin tankin täyteen ja auto toviksi parkkiin. Kun piti lähteä uudestaan liikkeelle, hörähti kerran, eikä enää sitten lähdekään tulille.
Tässä farkussahan on käsittääksen joku kaksiosainen tankki, olen kuullut. Ja niiden välillä joku siirtopumppu. Pitäköhän paikkansa? Tietääkö kukaan, mikä tuo aineen ruiskupumpulle? Onko tankissa sähköpumppu, vai koneen kyljessä perinteinen mekaaninen siirtopumppu? Tai tuleeko kelleen mieleen mitään muut järkevää syytä ongelmaan?
Naftasuodatin on vaihdettu pari kuukautta sitten, eikä suodatinjalkaan liittyvissä kirkkaissa putkissa näkynyt koneen käydessä ilmakuplia.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Ongelma toistaiseksi ohitettu. Kävin tänään ostamassa W210 320 cdi:n käyttöautoksi. Saa tutkia ceetä rauhassa...
Make
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Surullinen jakajapumppu on juu koneen kyljessä. Kunhan saan Ceen raahattua tallille, täytyy katsoa mitä Star on mieltä ongelmista...
Make
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
Tuollaisen vikakoodin HHTWIN antoi EVE modulista: P1622 Injection pump shut-off valve
Onko jakajapumpun kyljessä jokin tuollainen sammutinventtiili?
Onko jakajapumpun kyljessä jokin tuollainen sammutinventtiili?
Make
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man