C 250 TD fööniasiaa

Katso myös W210
Avatar
Siekkinen
Viestit: 205
Liittynyt: 13.12.2010 16:53
Paikkakunta: Haapajärvi

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

Tuohon en kyllä osaa sanoa mitään :? ainakin jos purkuautosta ostaa niin voi johot liitellä yhteen :D
W124 3.0 DT ST
W202 2.5 TDT/KKK ja lastu
W201 2.6
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Pitää vielä varmistaa että sopiiko 250td:n pakoputken laippa suoraan om606 ahtimeen kiinni, tuota 45 asteen kulmaa tarvitaan siihen että pakoputken lähtö on sen verta eri kulmassa?
Pitäisi heittää viikonloppuna sprinteriin tuo samainen ahdin niin tietää vähän mitä tavaraa hommaa valmiiksi :D

Sprinterissa on sitten pakoputken lähtö erilainen että sovi tuolla 45 mutkallakaan?
Avatar
Siekkinen
Viestit: 205
Liittynyt: 13.12.2010 16:53
Paikkakunta: Haapajärvi

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

Ei se passaa suoraan. Om606 ahtimessa se laippa on v-pannalla kiinni.
W124 3.0 DT ST
W202 2.5 TDT/KKK ja lastu
W201 2.6
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Oukei. Eli pitää hommata 300td:n laippa vielä :D
Huovine
Viestit: 6
Liittynyt: 24.7.2012 19:47
Paikkakunta: Varkaus

C250td om606 ahdin

Viesti Kirjoittaja Huovine »

Olisin laittamassa omaan c250td:seen om606 vakioahdinta niin kannattaako käydä ohjelmoimassa alkuperäsellä turbolla vai sitten kun in om606 ahdin kiinni, vai nousevatko sitten pakopaineet liian paljon?
Avatar
ArPi
Lievä Eskoriihelä
Viestit: 1079
Liittynyt: 30.9.2005 20:44
Paikkakunta: HML

Re: C250td om606 ahdin

Viesti Kirjoittaja ArPi »

Huovine kirjoitti:Olisin laittamassa omaan c250td:seen om606 vakioahdinta niin kannattaako käydä ohjelmoimassa alkuperäsellä turbolla vai sitten kun in om606 ahdin kiinni, vai nousevatko sitten pakopaineet liian paljon?
Ensin turbo ja sitten ohjelmointi. Ja ainahan on apua, jos jaksaa värkätä cuulerin ja putkistonkin, kuntoon ennen ohjelmaa. ;)
En koskaan ota kuin yhden oluen. Sen jälkeen olen kuin toinen mies, ja se toinen mies ottaa loput...

Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
Huovine
Viestit: 6
Liittynyt: 24.7.2012 19:47
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja Huovine »

Kiitos tiedosta. Putkisto on jo puoliksi valmiina voisi ruveta cuulereita katselemaan. :D
Avatar
ArPi
Lievä Eskoriihelä
Viestit: 1079
Liittynyt: 30.9.2005 20:44
Paikkakunta: HML

Viesti Kirjoittaja ArPi »

Huovine kirjoitti:Kiitos tiedosta. Putkisto on jo puoliksi valmiina voisi ruveta cuulereita katselemaan. :D
Mut muista vaan, että katsuri setä ei välttämättä tykkää uudesta cuulerista.
En koskaan ota kuin yhden oluen. Sen jälkeen olen kuin toinen mies, ja se toinen mies ottaa loput...

Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
Huovine
Viestit: 6
Liittynyt: 24.7.2012 19:47
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja Huovine »

Kohta on katsastus niin täytyy käydä katsastaa ja sitten ruveta laittelemaan :D
tuomaala
Viestit: 15
Liittynyt: 10.10.2011 21:25
Paikkakunta: pyhäntä

om605

Viesti Kirjoittaja tuomaala »

riittääkö tuohon öljynpaluuputkeen että turbolta lähtevä putki on om606 turbon alkuperäinen ja lohkossa kiinni oleva on alkuperäinen? eli om605 kyseessä. :roll:
moneymanox
Viestit: 2
Liittynyt: 14.8.2017 19:17

Viesti Kirjoittaja moneymanox »

nostellaas vanhaa topikkia ylös, onko kellään kuvaa miltä se 606 downpipen liiitos näyttää, kun kkk-14 löytyis 605 tilalle, mutta downpipe ei suoraan tuohon käy :roll: . mahtaisiko liitoskohtaa saada jostain?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 moottori”