Onko täällä kokemusta pelkkien tiivisteiden vaihdosta polttoainepumppuun? maanantaina kävi perus ad pajalla ja vaihtoivat polttoaineletkun , mutta vuoto vain lisääntyi (letkukin oli kyllä rikki). Sanoivat että heidän taito loppuu ja yhteys diesel korjaamoon , koska pumpun tiivisteestä vuotaa, onko mitään faktatietoa kuinka toimiva ratkaisu on tiivisteiden vaihto verrattuna koko pumpun vaihtoon ? Autolla ajettu 480tkm joten pumppu joskus lienee jo vaihdettu...who knows...
kiitos
200cdi polttoainepumppu vuotaa ?
Juu. Ainakin itellä krjaus onnistui, ja näköjään monella muullakin:
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=108601
http://forums.mercedesclub.org.uk/showt ... p?t=105316
Tammerdieselissä muakin pelottelivat että on kansi aina mutkalla ja tarttee koneistaa blaablaaa... voi kait se joskus olla kiero jne mutta kun tiivistesetti maksaa suhteessa eimitään niin kannataa se kokeilla.
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=108601
http://forums.mercedesclub.org.uk/showt ... p?t=105316
Tammerdieselissä muakin pelottelivat että on kansi aina mutkalla ja tarttee koneistaa blaablaaa... voi kait se joskus olla kiero jne mutta kun tiivistesetti maksaa suhteessa eimitään niin kannataa se kokeilla.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Toimii jälleen
Jeps, pumpun tiivisteiden vaihdolla vuodot loppui ja matka jatkuu
Pääsee seuraavan ongelman pariin , satunnaisesti jää tämä "rest" tuuletin päälle kun auto on sammuksissa....pidemmän päälle akkuhan siinä tyhjenee...pitää etsiskellä löytyykö sähkö osiosta vastaavia ongelmia....
Pääsee seuraavan ongelman pariin , satunnaisesti jää tämä "rest" tuuletin päälle kun auto on sammuksissa....pidemmän päälle akkuhan siinä tyhjenee...pitää etsiskellä löytyykö sähkö osiosta vastaavia ongelmia....
-
- Viestit: 366
- Liittynyt: 23.11.2014 3:46