Olen tottunut ongelmaan, ja luulen tietäväni sen johtuvan "vinoon menevistä biteistä", mutta voisiko joku ammattimies kertoa kuuluuko asiaan että tyhjäkäynnin takaisinlöytymiseen menee aina akunkengän irrotuksen jälkeen jokunen startti ja pikkunippu kilometrejä? Onko tämä pelkästään vanhan romun vaiva, vai pelleilevätkö uudemmat ja vähemmän ajetutkinkin bensa-mersut näin?
Moottori M111, eli kyseessä C200.
C:stä akunkenkä irti - missä luuraa joutokäynti?
Oliskohan tuossakin sellanen oppiva ohjausboxi, eli riittävästi ajoa ja laatikko etsii itelleen oikeat arvot? Viisaammat kertokoot lisää
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Re: C:stä akunkenkä irti - missä luuraa joutokäynti?
Eli Harju: :wackit:HVM kirjoitti:mutta voisiko joku ammattimies...