om642 imusarjan läpät (m55)
-
- Viestit: 34
- Liittynyt: 26.5.2008 22:45
om642 imusarjan läpät (m55)
osaako kukaan sanoa varmuudella että mitenpäin imusarjan tangot pitää lukita jotta kanavat jäisi auki, jos mottorin (m55) siirtää jonnekkin muuallle heiluttelemaan?
-
- Viestit: 34
- Liittynyt: 26.5.2008 22:45
v6 koneesta on siis kyse ja imusarjoja kaks, ei viittis ton takia purkaa ku ei ole uusia tiivisteitä...
edit:
vastaus löyty ebaysta ku oli hyvillä kuvilla imusarja myynnissä, eli läpät on auki kun sytytysvirta on pois... jos joku muukin sillä tiedolla jotai tekee..
swirl moottori surisee nyt kuskin lokarinpäällä,ja läpät on ja pysyy auki!
en tiedä että onko luulo sairautta mutta tuntuu että turbiinin lukon toiminta olis muuttunut parempaan suuntaan??
edit:
vastaus löyty ebaysta ku oli hyvillä kuvilla imusarja myynnissä, eli läpät on auki kun sytytysvirta on pois... jos joku muukin sillä tiedolla jotai tekee..
swirl moottori surisee nyt kuskin lokarinpäällä,ja läpät on ja pysyy auki!

en tiedä että onko luulo sairautta mutta tuntuu että turbiinin lukon toiminta olis muuttunut parempaan suuntaan??
Tällä tiedolla ilmoittaudun heti yhdeksi ilahtuneeksi, sillä justiinsa purin haarovälin veestä auki uutta p-a suodatinta odottelemaan tipahtavaksi. Kovasti kiitoksia for sharing!lintta-rönttä kirjoitti:v6 koneesta on siis kyse ja imusarjoja kaks, ei viittis ton takia purkaa ku ei ole uusia tiivisteitä...
edit:
vastaus löyty ebaysta ku oli hyvillä kuvilla imusarja myynnissä, eli läpät on auki kun sytytysvirta on pois... jos joku muukin sillä tiedolla jotai tekee..
swirl moottori surisee nyt kuskin lokarinpäällä,ja läpät on ja pysyy auki!
en tiedä että onko luulo sairautta mutta tuntuu että turbiinin lukon toiminta olis muuttunut parempaan suuntaan??
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4310
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Ja tämän ennekin tänne jonnekin laittanut varmankin myös toiselle palstalla
kun jätää sen vanhan läppämoottorin sinne paikaansa niin se pitää ne läpät auki
(sikäli kun vika on vin siinä mottorisa kuten yleensä on)
sitten vaan uusi mottori jonnekin sopivaan paikkan surisemaan
kun jätää sen vanhan läppämoottorin sinne paikaansa niin se pitää ne läpät auki
(sikäli kun vika on vin siinä mottorisa kuten yleensä on)
sitten vaan uusi mottori jonnekin sopivaan paikkan surisemaan

Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Pahoitteluni vanhan threadin nostamisesta, mutta onko tästä konsensusta mikä on sopiva paikka? En hiffannut miten tuon moottorin johtoa saisi irroiteltua johtosarjasta, joten laitoin uuden moottorin nyt löysästi paikoilleen polttoainesuodattimen päälle. Onko osaajilla jotain helppoa konstia jatkojohdon tekemiseen (as in, saako jostain sopivia liittimiä vai pitääkö vanha liitin pistää poikki ja tinata jatkot johtoihin)?CDI203 kirjoitti:Ja tämän ennekin tänne jonnekin laittanut varmankin myös toiselle palstalla
kun jätää sen vanhan läppämoottorin sinne paikaansa niin se pitää ne läpät auki
(sikäli kun vika on vin siinä mottorisa kuten yleensä on)
sitten vaan uusi mottori jonnekin sopivaan paikkan surisemaan
Kiitos vastauksista jo etukäteen!