c180 kompressor lambdasäätö ennen kat

Vastaa Viestiin
jusber
Viestit: 58
Liittynyt: 29.7.2012 21:55

c180 kompressor lambdasäätö ennen kat

Viesti Kirjoittaja jusber »

tuollaista vikaa herjaa... toista ecuaki koitettu, huohtotin putki vaihdettu (oli rikki) etummainen ja takimmainen lambda vaihdettu.. suutintesti tehty toista massamittaria koitettu... uudella ja vanhalla eculla samaa vikakoodia valittaa päästöarvot kuinka sattuu...m271 moottorilla..
W204 200cdi
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Onko sitä jakopäänketjua vaihettu..? Olisko jo niin venyny et ennakot pielessä..? :roll: Tai sit yksinkertaisesti hapettumia liittimissä jne... :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
jusber
Viestit: 58
Liittynyt: 29.7.2012 21:55

Viesti Kirjoittaja jusber »

RoopeK kirjoitti:Onko sitä jakopäänketjua vaihettu..? Olisko jo niin venyny et ennakot pielessä..? :roll: Tai sit yksinkertaisesti hapettumia liittimissä jne... :roll:
ei oo vaihdettu.. Liittimet on putsattu
W204 200cdi
Avatar
xr
ohjelmoija
Viestit: 1832
Liittynyt: 04.12.2005 5:01
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Viesti Kirjoittaja xr »

se on jo imunokka yhden hampaan hypänny käyttäytyy juuri noin
kaks kun hyppää alkaa venttiilit osua mäntiin
kolmannen hampaan kohdalla otetaan kansi pois ja uusitaan vääntyneet venttiilit

suosittelisin hinausta korjaamolle ketjun vaihtoon
kiristintä on turha vaihtaa koska se uusi on yhtä huono kuin se vanhakin
vanhalla ketjulla vetää uuden tilalle ja taas menee 80tkm
jusber
Viestit: 58
Liittynyt: 29.7.2012 21:55

Viesti Kirjoittaja jusber »

xr kirjoitti:se on jo imunokka yhden hampaan hypänny käyttäytyy juuri noin
kaks kun hyppää alkaa venttiilit osua mäntiin
kolmannen hampaan kohdalla otetaan kansi pois ja uusitaan vääntyneet venttiilit

suosittelisin hinausta korjaamolle ketjun vaihtoon
kiristintä on turha vaihtaa koska se uusi on yhtä huono kuin se vanhakin
vanhalla ketjulla vetää uuden tilalle ja taas menee 80tkm
täytyy viikolla käydä tarkistuttamassa ketju..
W204 200cdi
jusber
Viestit: 58
Liittynyt: 29.7.2012 21:55

Viesti Kirjoittaja jusber »

jusber kirjoitti:
xr kirjoitti:se on jo imunokka yhden hampaan hypänny käyttäytyy juuri noin
kaks kun hyppää alkaa venttiilit osua mäntiin
kolmannen hampaan kohdalla otetaan kansi pois ja uusitaan vääntyneet venttiilit

suosittelisin hinausta korjaamolle ketjun vaihtoon
kiristintä on turha vaihtaa koska se uusi on yhtä huono kuin se vanhakin
vanhalla ketjulla vetää uuden tilalle ja taas menee 80tkm
Viimeksi muokannut jusber, 23.8.2013 16:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W204 200cdi
jusber
Viestit: 58
Liittynyt: 29.7.2012 21:55

Viesti Kirjoittaja jusber »

jusber kirjoitti:
jusber kirjoitti:
xr kirjoitti:se on jo imunokka yhden hampaan hypänny käyttäytyy juuri noin
kaks kun hyppää alkaa venttiilit osua mäntiin
kolmannen hampaan kohdalla otetaan kansi pois ja uusitaan vääntyneet venttiilit

suosittelisin hinausta korjaamolle ketjun vaihtoon
kiristintä on turha vaihtaa koska se uusi on yhtä huono kuin se vanhakin
vanhalla ketjulla vetää uuden tilalle ja taas menee 80tkm
täytyy viikolla käydä tarkistuttamassa ketju.
ei ollu ketju venähtäny kuulemma
W204 200cdi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170 moottori”