200CDI w203 imusarja

Vastaa Viestiin
Trekki
Viestit: 1
Liittynyt: 20.9.2014 23:40

200CDI w203 imusarja

Viesti Kirjoittaja Trekki »

Tervehdys kaikille uudelta foorumilaiselta. Imusarjan läppien akseli oli irronnut ja yksi läppä oli melkein irti. Jos poistan läpät niin tarvitseeko "sisärengasta". Läppä hajosi pikku tonäisystä ja rengas oli halki. Pitääkö tuon vuoksi ostaa uusi imusarja. Muuten poistan läpät, putsaan vanhan, tulppan reiät ja käyn softaamassa EGR:n pois käytöstä. Autolla ajettu 320tkm ja vm 2005 ja melko tukossa oli kyllä imusarja min 5mm tahnaa ympäriinsä
:roll:
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Jos siis tarkoitat sitä muovirinkulaa mikä on läpän ympärillä niin ei tarvi säästää, ainakin omasta irroitin myös ne läppineen päivineen ja kasasin uusilla tiivisteillä. hyvin on toiminut remontin jälkeen :!:
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Ei tarvitse rengasta. Tulppaile vaan...
wiimax.fi
Avatar
kaskuilija
Viestit: 10
Liittynyt: 02.1.2013 19:54
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Viesti Kirjoittaja kaskuilija »

Onko tästä KO operaatiosta jossain kuvasarjaa/tarinaa??
Itellä tod.näk sama operaatio esissä lähi vkoina,kunhan työrintamalla hiukan helpottaa(kiireet) Ebaysta kyl sais kohtuu hintaan uusiakin sarjoja,kun marmoritiskiltä sen hinta on vähäisiäkin hiuksia nostattava..
MHe
Viestit: 1151
Liittynyt: 17.6.2008 15:50
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MHe »

Tossa on väykyn viisrivisen 'huolto':
viewtopic.php?t=51984
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Avatar
kaskuilija
Viestit: 10
Liittynyt: 02.1.2013 19:54
Paikkakunta: Etelä-Karjala

imusarja "huolto"

Viesti Kirjoittaja kaskuilija »

No niin,vihdoin sai pitkän motivaation keräyksen jälkeen operaation tehtyä..
Ei mennyt ihan täällä mainittuun "kusella käydessä" hommana..Suurena yllätyksenä huomattu ettei tuota pikipaskatöhnää ollut kuin hyvin vähän imusarjassa ja EGR-venttiilissä..Enää ei ole läpät hänksättämässä sarjassa,vaan reijät tulpattu kierteyttämällä ja pulteilla..
Autolla ajettu 308TKM
http://jks.galleria.fi/kuvat/MB+W203+22 ... an+fixaus/
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170 moottori”