Keraamista tahnaahan se, nyt pesun jäljiltä (n.20% wurthin pineline seosta ja harjailua) näyttää jo vähän inhimillisemmältä.
Ja kyllä tuollainen valitettava oire tuolla autolla on ollut, vajaan tuhannen kilometrin ajon jälkeenhän tuo rupesi vuotamaan taas vaihteeksi, ei kylläkään supsuttamalla vaan ihan savuamalla

noh kävin raahessa pyörähtäessäni ostamassa paikallisesta kl-osasta bmw:n? vahvemman tiivisteen, kun nuo vakiot eivät tunnu kestävän (liekkö sitten kalvattu joskus urakalla?) ja laitoin suuttimen sen kanssa paikoilleen, nyt näyttäisi pitävän, toivottavasti vastaisuudessakin..
Asiasta toiseen, kumpaa turboa raati suosittelee alkuperäisen tilalle 270cdi:n vai 320cdi:n ?

Nykyinen rupesi ujeltamaan sen verta ikävästi tuolla kyseisellä tiivisteen hakureissulla että taitaapa olla uuden hankimmisen aika, imupuolen siipipyörässäkin tuntuu sivuttaisuunnassa ikävästi klapia..
Tarvitseeko tuota isompikokoista ahdinta ohjelmoida, vai pelaako se ongelmitta vain paikalleen laittamalla, tässähän on alipaine ohjattu malli (vm. 2001) mutta sähkötoimisen muokkaaminen alipaineella toimivaksi pitäisi ilmeisesti olla kohtuu simppeli homma (ruuvaa ja pulttaa), vai olenko miten pahasti hakuteillä?
Suuttimia yms radikaalia en meinannut ruveta uusimaan, ideana olisi vain laittaa vähän parempaa palaa vanhan tilalle..