220cdi tehon lisäys
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
220cdi tehon lisäys
Onko ketään joka olisi perehtynyt cdi tekniikan virittämiseen? Näitä om603 virittäjiä on forumi täynnä, mutta miten nämä cdi koneet?
näyttää kovasti siltä että auto ei kaupaksi mene ja autolikkeet tarjoavat naurettavia,
niin haluaisin reilusti lisää vääntöä ja tehoa myös ylös.
Miten jos autoon laittaa esim isommat amg suuttimet ja muuttaa ohjelmaa?
ideoita? Tehoa pitäisi saada yli 200hv ja vääntöä mielellään noin 600nm
näyttää kovasti siltä että auto ei kaupaksi mene ja autolikkeet tarjoavat naurettavia,
niin haluaisin reilusti lisää vääntöä ja tehoa myös ylös.
Miten jos autoon laittaa esim isommat amg suuttimet ja muuttaa ohjelmaa?
ideoita? Tehoa pitäisi saada yli 200hv ja vääntöä mielellään noin 600nm
220.128 Black devil
Parempi cooleri esim motonetin 99€.
Isompi ahdin - esim 270:stä.
Isompi korkeepainepumppu tai elementit vanhaan.
Karjalaisen suuttimet + siinä samalla käyt tuikuttamassa niin eiköhän menohaluja löydy
Ai niin ja isompi mappi mutta niitä löytyy tuikulta hyllystä varmaankin
Isompi ahdin - esim 270:stä.
Isompi korkeepainepumppu tai elementit vanhaan.
Karjalaisen suuttimet + siinä samalla käyt tuikuttamassa niin eiköhän menohaluja löydy

Ai niin ja isompi mappi mutta niitä löytyy tuikulta hyllystä varmaankin

Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus

W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Vakiona autostasi saa noin 180konia ja 400-450nm.
Stage 2 : 270cdi ahdin & 3bar MAP = n. 200hv ja 450-500nm. Korkeapainepumpun tuotto loppuu näillemain.
Stage 3 : 270cdi ahdin & 3bar MAP, 270cdi korkeapainepumppu = n. 220hv ja -500nm
Seuraaviin stageihin tulee jo AMG suuttimet mukaan. Sitten pääsee ahinta isontamaan yms.
Stage 2 : 270cdi ahdin & 3bar MAP = n. 200hv ja 450-500nm. Korkeapainepumpun tuotto loppuu näillemain.
Stage 3 : 270cdi ahdin & 3bar MAP, 270cdi korkeapainepumppu = n. 220hv ja -500nm
Seuraaviin stageihin tulee jo AMG suuttimet mukaan. Sitten pääsee ahinta isontamaan yms.
Tähdellisen parantola
Suurinpiirtein V6:n verran, repii ihan kivasti tuommoseksi pikkukoneeksi + tietenkin herkkyys paranee mahottomasti. Ota yhteyttä tuikkuun.sonikki kirjoitti:Saako tässä keskustella yleisesti 220 CDi virautuksesta?
Eli mitä tollasesta uudemmasta 170hv/400Nm (OM646?) 220CDi:stä irtoaa pelkällä softalla?
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus

W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Laatikoita saa vahvoja.kryptonite kirjoitti:Rupeaa kuulostamaan mielenkiintoiselta. Tässä tarvii kohta ruveta laittamaan osia tilaukseen.
mitä tälläisestä myllystä pystyy maksimissaan ottaan irti tehoa ja miten laatikko kestää?
Jos osissa ei säästellä?
pystyykö tämän samaan kiihtymään 0-100 sen alle 5 sekunttia?
Mitähän tommonen tuuttais osalistalla esim;
Hx40super, iso välijäähy, suuttimet, cr pumppu(amg/joku muu iso commonraili? Cummins?), iso putki, hassuakaasua ja/tai nestekaasua, ohjelmaa.
Saa työntämällä jyrkänteeltä alas tai vaihtoehtoisesti sen mitä näistä koneista irti saa ja suorakytkylootan. Mersun laatikolla ei kannate mitään nopeita vaihtoja harrastaadealer kirjoitti:Yhdellä tuollaiseen pystyvällä S203:lla olen kokeillut mutta se oli bensakuutosella.pystyykö tämän samaan kiihtymään 0-100 sen alle 5 sekunttia?
(omistaja toki kyydillä yllyttämässä)

C250TDT -98
Juurikin näin. Joku joskus jossain tuumasi että superi menee 3s nollasta sataan - pudottamalla saattais mennäkin. Kuudenkympin jälkeen nuissa alkaa vasta jotain tapahtua ja satasesta eteenpäin niitä tapahtumia riittääkin niin kauan ku pää vaan kestääorsii- kirjoitti:Saa työntämällä jyrkänteeltä alas tai vaihtoehtoisesti sen mitä näistä koneista irti saa ja suorakytkylootan. Mersun laatikolla ei kannate mitään nopeita vaihtoja harrastaa

Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus

W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Minkälaasia superia siä taas on oikeen tehtyXUX63 kirjoitti:orsii- kirjoitti:Superi.. Kuudenkympin jälkeen nuissa alkaa vasta jotain tapahtua ja satasesta eteenpäin niitä tapahtumia riittääkin niin kauan ku pää vaan kestää




Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Re: 220cdi tehon lisäys
https://www.blacksmokeracing.com/fi/pro ... ys-suutin/
Saako jostai halvemmalla suuttimia w211 om646 kuin tuolta? oisko vinkata paikkaa.
Saako jostai halvemmalla suuttimia w211 om646 kuin tuolta? oisko vinkata paikkaa.
Re:
eli käykö 270cdi korkeepainepumppu bolt on 220cdi w211 jos kummatki prefacelift?tapio89 kirjoitti: ↑09.9.2013 13:53 Vakiona autostasi saa noin 180konia ja 400-450nm.
Stage 2 : 270cdi ahdin & 3bar MAP = n. 200hv ja 450-500nm. Korkeapainepumpun tuotto loppuu näillemain.
Stage 3 : 270cdi ahdin & 3bar MAP, 270cdi korkeapainepumppu = n. 220hv ja -500nm
Seuraaviin stageihin tulee jo AMG suuttimet mukaan. Sitten pääsee ahinta isontamaan yms.