380 -85

Vastaa Viestiin
PeeTee
Viestit: 2
Liittynyt: 22.11.2006 23:18

380 -85

Viesti Kirjoittaja PeeTee »

Tervehdys. Ajattelin kysyä viisaammilta, kun saattaapi olla että Mesemiehiä ollaan itsekin tulevaisuudessa..

Olisi myynnissä konevikainen 380. Kasikonetta ei tekisi mieli uutta laittaa, minkä tuonne voisi laittaa "heittämällä"? Vähän pienemmällä raaskisi ajellakin, ei sen nyt niin tykki tarvitsisi olla..

Kiitos etukäteen!
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Tervetuloa Meselle PeeTee. :D

Kasin vaihdelaatikkoon ei sovi kuin kasikone. Jos vaihdat koneen muuksi kuin kasiksi, joudut vaihtamaan myös laatikon. Ei sinällää ongelma, mutta...
PeeTee
Viestit: 2
Liittynyt: 22.11.2006 23:18

Viesti Kirjoittaja PeeTee »

No se kävi äkkiä :D

Mitäköhän muita ongelmia seuraa mukana jos menee koko paketin vaihtamaan? Ja montako rahaa esim. 260-tomaatti -yhdistelmä tulisi maksamaan, apulaitteineen tietenkin... Saattaapi päästä helpommalla kun hankkii suosiolla "valmiin" auton..
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

PeeTee kirjoitti:No se kävi äkkiä :D

Mitäköhän muita ongelmia seuraa mukana jos menee koko paketin vaihtamaan? Ja montako rahaa esim. 260-tomaatti -yhdistelmä tulisi maksamaan, apulaitteineen tietenkin... Saattaapi päästä helpommalla kun hankkii suosiolla "valmiin" auton..
No helpommmalla pääsee, ja omistaa kenties hieman kaupallisemman auton kun vaihdon aika koittaa. Makuasioita, tiedä häntä. Kone ja laatikko maksanevat suunnilleen tonnin, sitten siihen kardaania, koneen korvakoita, apulaiteita...ilman varaosaautoa en hommaan ryhtyisi.

Saahan niitä kaseja käytettynä, eiköhän se lie helpoin tie korjata konevikainen auto? :wink: Kasikone maksaa jossain 500-1000e:n välillä, otaksun. :idea: (Tiedä sitten mitä sillä rahalla saa, jos ei ole koekäyttömahdollisuutta)
Avatar
Melitos
Viestit: 2652
Liittynyt: 19.9.2005 19:53
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Melitos »

Terve vaan. Älä missään nimessä kysy tuolta HVM:ltä paljonko veekasikoneinen ässä syö bensaa. Nimittäin vastauksen kuullessasi et enää mieti kuutoskoneeseen siirtymistä lainkaan. :shock:
I drive an Opel. What's your excuse?
Avatar
rphx
Viestit: 43
Liittynyt: 27.8.2006 12:20
Paikkakunta: PaulAnka

Viesti Kirjoittaja rphx »

:lol: laittelin yksityis viestin
Avatar
Perttu K
Mersutohtori
Viestit: 1062
Liittynyt: 16.10.2005 9:38
Paikkakunta: Kajaanikity

Viesti Kirjoittaja Perttu K »

Tuossa vanhemmassa w126:ssa 380 on nimen omaan kaikkein pieniruokaisin kone. Tiedän ihan siitä, että itsellä on ollut kaksi 500:sta ja kaverilla 280SE ja 380SE. 380 on talousmoottori, siitä ei pääse mihinkään. Jostain siis vain vähän ajettu ja hyväkuntoinen 3.8 moottori sinne.Se on varmasti paras vaihtoehto.

380 ei muuten ole tykki. Paikaltaan se lähtee piiii-itkän perävälityksen takia hitaammin kuin 280. Vetämään se lähtee vasta 50km/h jälkeen. Vasta 500:nen tarjoa sellaista varsin mukavan tuntuista kiihtyvyyttä.
MB E 300D -93
MB E 320cdi -99
Stuttgart
Viestit: 198
Liittynyt: 14.12.2006 13:33

Viesti Kirjoittaja Stuttgart »

380 SE: tienpäällä kymppi (9-10) ja seka-ajossa 12, pelkää kylää ei ole koskaan jaksanut pyöriä kun ei ole autoa sinne tehty. 280 SE aikoinaan meni ihan samoilla lukemilla... Oli nelipykäläinen manuaali.
Avatar
Kempakko
Mersuruhtinas
Viestit: 757
Liittynyt: 04.11.2006 16:56
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja Kempakko »

Nuo oli hyviä uutisia, ostin tossa 8 tuntia aiemmin 380 SE:n ja vieläkää ei oo uni tullu kun miettii bensan hintoja... Tosin taitaa kulut pienentyä kun vaihdossa meni Bensa Pajero 3 litrasella koneella :roll:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 sedan, coupe / R & C 107”