560SELin hydropneumaattinen alusta kenkkuilee

supersepe
Viestit: 699
Liittynyt: 14.4.2008 8:07
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja supersepe »

turbocompound kirjoitti:Nostaa keulapalkin kohdalta ja perästä. Ajaa vaikka lankkujen päälle ensin että tunkki sopii alle.
Hyvä tietää, no entä sitten nuo renkaat, kun on tuo tasonsäätö edessä ja takana, niin onko väliä, miten "rajusti" nostaa, tarkoitan että saako renkaat vaan jäädä valtoimenaan roikkumaan kuten aina kaikissa muissa autoissa olen tottunut tekemään , olisinko jostain saanut sellaisen päähän , että noita renkaita pitäisi nostella mukana , mutta kuulostaa melko touhulta sitten jo, vai miten on. joku ihme varovaisuus tullut tämä alustan mukana
:D
turbocompound
Viestit: 114
Liittynyt: 19.10.2010 22:54
Paikkakunta: Tukholma

Viesti Kirjoittaja turbocompound »

Kait noita on katsastuksessa nostettu "rajusti" joka vuosi testimielessä eikä ole vielä hajonnut. :wink:
Laitoin yv:tä
supersepe
Viestit: 699
Liittynyt: 14.4.2008 8:07
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja supersepe »

turbocompound kirjoitti:Kait noita on katsastuksessa nostettu "rajusti" joka vuosi testimielessä eikä ole vielä hajonnut. :wink:
Laitoin yv:tä
Niin muuten ja onhan siinä se vetonuppu toisaan, jonka vedin huoltoasentoon eli jos oikein olen hoksannut, niin katsastuksessakin kait nostovaiheessa se vedetään oikeaan asentoon
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5209
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Terve,

Itselläkin on tullut mieleen, notta miten nostetaan ja tuetaan "fiksusti". Tähän saakka olen nostanut auton omalla tunkilla ja sitten laittanut pukit tattien alle.

Tämmöiseen viritelmään törmäsin kerran:

Kuva

Tuonhan voisi tehdä vanhasta tunkista ja jämerästä levynkappaleesta. :ope:

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

oot sää Risto väläkky mies, ei mulla vaan tollanen tullu mieleen :wink:
kyllähän noita tekis mutta jonkin ajan päästä loppus tunkit :shock:
ruikku
Käyttöohjeuskovainen
Viestit: 380
Liittynyt: 19.10.2010 0:09

Viesti Kirjoittaja ruikku »

Toihan on hyvä!
Mietippä touhottaja, kuinka saisit ässän omalla nosturillasi ilmaan nuilla, ois käpälät vallan pois "tieltä" :o
"Älykäs selviytyy tilanteista mihin viisas ei joudu"
supersepe
Viestit: 699
Liittynyt: 14.4.2008 8:07
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja supersepe »

ruikku kirjoitti:Toihan on hyvä!
Mietippä touhottaja, kuinka saisit ässän omalla nosturillasi ilmaan nuilla, ois käpälät vallan pois "tieltä" :o
Luulempa vain, että touhottaja on jo puuhaamassa noita ja hetken kuluttua nähdään miten homma pelittää :wink:
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

no enpä ole niitä tekemässä, mutta olispa kylläkin aatetta, tuo Roiston antama vinkki on kyllä todella hyvä, mutta tunkin reijistä nostaminen kyllä vaatii täysin ehjiä tunkin reikä kiinnikkeitä :klapi:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 sedan, coupe / R & C 107”