CDI 200 A vs. 220 A voimansiirto

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Vastaa Viestiin
hessu
Viestit: 1
Liittynyt: 07.10.2005 22:40

CDI 200 A vs. 220 A voimansiirto

Viesti Kirjoittaja hessu »

Moi!


Kaupoista löytyy vielä muutama uusi W203 CDI 200 A, olen harkitsemassa sellaisen hankintaa.

CDI 200:ssa ja CDI 220:ssa on täsmälleen sama kone, mutta entä voimansiirto? Onko kenelläkään tietoa, onko 220:ssa vahvemmat vetoakselit ja nivelet? Tarkoituksena olisi päivittää koneen softa siten, että tehoja & vääntöä löytyy saman verran kuin 220:sta, mutta vain sellaisessa tapauksessa, että voimansiirto on identtinen molemmissa.

-Hessu
Kuvaja
Hellan Myllyttäjä
Viestit: 473
Liittynyt: 02.8.2007 16:22
Paikkakunta: p-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Kuvaja »

Eikös noihin tullut vuonna 05 moottori m646, jonka myötä 200 ja 220 CDI jakavat saman tekniikan, vain softa eri (tyypit m646.962 ja m646.963). Vanhemmissa oli vissiin niin että 200:ssa ei ollut tasapainoitusakselia ja ahdin oli eri tietäjät hoi :pappa: Aski on vissiin 722.6, mutta mutta onkos molemmissa perusversio vai onko 220:ssä 580Nm versio :nocando: Perämurikoitakin lienee useammalla valulla/sissushiluilla joten :nocando:
Kuvaja
Hellan Myllyttäjä
Viestit: 473
Liittynyt: 02.8.2007 16:22
Paikkakunta: p-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Kuvaja »

äh, mitä mä sekoilen, tuo konehommahan oli jo selvä. mutta mites muuten on uudemmissa tuo vaihteisto, koska ennen 200/220 CDI käyttivät samaa 722.6:n W5A330 versiota, mutta nykyisin tuosta 220:stä otetaan 340Nm vääntö, niin onko enää tuo versio :?:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170 voimansiirto”