Päivää että pätkähti!
Olisi semmonen ongelma kun otsikon mukainen auto on ollut pajalla jo kuukauden päivät ja vaihdeltu laatikkoon piirilevy ja huuhdeltu ja tehty vaikka ja mitä ja nyt on jäljellä vaihteen valitsin.
Korjaamopäälikkö oli sen irroittanut ja havainnut että jotain Coca-Colaa tai vastaavaaa on siihen kaatunut joskus joka voisi sen virhetoiminnan selittää.
Nyt on kissojen ja koirien kanssa semmoista koitettu kaivaa, mielellään käytettyä.
Onko täällä jollain Gurulla tietoa että onko varaosanumerolle: A203 267 9024 jotain korvaavaa mikä kävisi samaan autoon? Ebay/google/netti yleensäkkään ei oikein tällä kyseisellä varaosakoodilla anna mitään täkyjä mutta tuo lihavoitu osuus tuosta koodista niin siihen eri numeroita löytyy jokapaikasta mutta tätä 90 mallista en ole mistään löytänyt.
Ei viitsisi huvikseen ostella noita keppejä ja kokeilla että jos jollakin olisi jotain tietoa niin olisin äärettömän kiitollinen avusta!
MB C270CDI -03 Vaihteenvalitsin ongelma
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4309
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: MB C270CDI -03 Vaihteenvalitsin ongelma
Mikäs moinen vaiva on tuon kaiken työn takana ?Vares kirjoitti:Päivää että pätkähti!
Olisi semmonen ongelma kun otsikon mukainen auto on ollut pajalla jo kuukauden päivät ja vaihdeltu laatikkoon piirilevy ja huuhdeltu ja tehty vaikka ja mitä ja nyt on jäljellä vaihteen valitsin.
Korjaamopäälikkö oli sen irroittanut ja havainnut että jotain Coca-Colaa tai vastaavaaa on siihen kaatunut joskus joka voisi sen virhetoiminnan selittää.
Nyt on kissojen ja koirien kanssa semmoista koitettu kaivaa, mielellään käytettyä.
Onko täällä jollain Gurulla tietoa että onko varaosanumerolle: A203 267 9024 jotain korvaavaa mikä kävisi samaan autoon? Ebay/google/netti yleensäkkään ei oikein tällä kyseisellä varaosakoodilla anna mitään täkyjä mutta tuo lihavoitu osuus tuosta koodista niin siihen eri numeroita löytyy jokapaikasta mutta tätä 90 mallista en ole mistään löytänyt.
Ei viitsisi huvikseen ostella noita keppejä ja kokeilla että jos jollakin olisi jotain tietoa niin olisin äärettömän kiitollinen avusta!
eli mitä tekee tai ei tee
Onko autossa parkki tutka tai keyles go
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Re: MB C270CDI -03 Vaihteenvalitsin ongelma
Miltäs tuommoinen näyttäisiVares kirjoitti:Päivää että pätkähti!
Olisi semmonen ongelma kun otsikon mukainen auto on ollut pajalla jo kuukauden päivät ja vaihdeltu laatikkoon piirilevy ja huuhdeltu ja tehty vaikka ja mitä ja nyt on jäljellä vaihteen valitsin.
Korjaamopäälikkö oli sen irroittanut ja havainnut että jotain Coca-Colaa tai vastaavaaa on siihen kaatunut joskus joka voisi sen virhetoiminnan selittää.
Nyt on kissojen ja koirien kanssa semmoista koitettu kaivaa, mielellään käytettyä.
Onko täällä jollain Gurulla tietoa että onko varaosanumerolle: A203 267 9024 jotain korvaavaa mikä kävisi samaan autoon? Ebay/google/netti yleensäkkään ei oikein tällä kyseisellä varaosakoodilla anna mitään täkyjä mutta tuo lihavoitu osuus tuosta koodista niin siihen eri numeroita löytyy jokapaikasta mutta tätä 90 mallista en ole mistään löytänyt.
Ei viitsisi huvikseen ostella noita keppejä ja kokeilla että jos jollakin olisi jotain tietoa niin olisin äärettömän kiitollinen avusta!
http://www.ebay.de/itm/Mercedes-W203-Sc ... 1021216556
Mitään näistä mersuista ymmärrä, mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

apuja?!
Moro,
kysymys, varmaan mulla täysin samaa vikaa (en oo käyttänyt testerissä kun oireet alko vasta eilen ja tänään ne paheni).. tossa kun sain laatikonkorjautettua niin toimihan se 3viikkoa sitten auto taas.. no nyt se tekee sitä että lukitsee koko vaihteiston johonkin vaihteelle, taulussa palaa vain D eikä mee R tai P:lle.. tänään teki sitä kun himaan tulin 2 kertaa jouduin pysähtyy käynnistelee uusiksi jotta vaihteet pelas, kotipihassa teki sen kun menin sammuttaa niin eipäs lähtenyt käytiin, pikkusen startti pyörähti ei muuta..aikani ku veivasin starttia ja keppia välillä taulussa palo R vaikkei se kyllä pakilla ollut (muistaakseni), loppujen lopuksi sain käytiin ja tuntu taas pelaavan hienosti... kun olin lueskellut näitä ongelmia niin otinpa äsken auki tuon "kuoren" ja kattelin vähän sitä vaihteenvalitsinta.. näky oli aika karu (kts kuva), aikapaljon pölyä ainakin tossa päällä, eli voisiko tuo olla nyt se syy tähän mun ongelmaan?

Kysymys viisaammilta, aattelin jos itse ottas ton eka irti ja koittas putsaa, löysin yläpäästä about 10mm kannalla olevan pultin ilmeisesti sillä on kiinni? Mites alapää? en viittinyt purkaa röökisytkäri systeemiäpois kun en nopeesti keksinyt miten se lähtee irti, mutta neuvoja tarttisin et missä järjestyksessä tuo puretaan tuolta pois? Luin kyllä parikin artikkelia ihan ok ohje suurinpiirtein tiedän mut jos joku ois tehnyt ton niin vois valaista vielä tarkemmin etten ryssi ton kanssa enempää.. sit tuo vaijeri kiinnitys, onko siinä mitään jippoa tai miten se on kiinni ja saako sen helposti myös takaisin kiinni?
Sitten tuo puhdistus? Pystyykö ton purkaa osiin, onko mitään osia mitkä saattaa lentää kun availee? Ja voiko käyttää jotain crc puhditusainetta ja paineilmaa esim?
kysymys, varmaan mulla täysin samaa vikaa (en oo käyttänyt testerissä kun oireet alko vasta eilen ja tänään ne paheni).. tossa kun sain laatikonkorjautettua niin toimihan se 3viikkoa sitten auto taas.. no nyt se tekee sitä että lukitsee koko vaihteiston johonkin vaihteelle, taulussa palaa vain D eikä mee R tai P:lle.. tänään teki sitä kun himaan tulin 2 kertaa jouduin pysähtyy käynnistelee uusiksi jotta vaihteet pelas, kotipihassa teki sen kun menin sammuttaa niin eipäs lähtenyt käytiin, pikkusen startti pyörähti ei muuta..aikani ku veivasin starttia ja keppia välillä taulussa palo R vaikkei se kyllä pakilla ollut (muistaakseni), loppujen lopuksi sain käytiin ja tuntu taas pelaavan hienosti... kun olin lueskellut näitä ongelmia niin otinpa äsken auki tuon "kuoren" ja kattelin vähän sitä vaihteenvalitsinta.. näky oli aika karu (kts kuva), aikapaljon pölyä ainakin tossa päällä, eli voisiko tuo olla nyt se syy tähän mun ongelmaan?

Kysymys viisaammilta, aattelin jos itse ottas ton eka irti ja koittas putsaa, löysin yläpäästä about 10mm kannalla olevan pultin ilmeisesti sillä on kiinni? Mites alapää? en viittinyt purkaa röökisytkäri systeemiäpois kun en nopeesti keksinyt miten se lähtee irti, mutta neuvoja tarttisin et missä järjestyksessä tuo puretaan tuolta pois? Luin kyllä parikin artikkelia ihan ok ohje suurinpiirtein tiedän mut jos joku ois tehnyt ton niin vois valaista vielä tarkemmin etten ryssi ton kanssa enempää.. sit tuo vaijeri kiinnitys, onko siinä mitään jippoa tai miten se on kiinni ja saako sen helposti myös takaisin kiinni?
Sitten tuo puhdistus? Pystyykö ton purkaa osiin, onko mitään osia mitkä saattaa lentää kun availee? Ja voiko käyttää jotain crc puhditusainetta ja paineilmaa esim?