c200 cdi -05 tyhjentää akun muutamassa tunnissa!!!
c200 cdi -05 tyhjentää akun muutamassa tunnissa!!!
mikähän rupes syömään seisoessaan akkua rajusti!
mitään ei tutkimukseni mukaan jää päälle/palamaan, mutta ailti virtaa hukkaantuu koko ajan sillä vauhdilla että muutaman tunnin parkissa olon jälkeen akku aivan tyhjä
vika tuli ihan yllättäin ei minkään tapahtuman seurauksena
mitään ei tutkimukseni mukaan jää päälle/palamaan, mutta ailti virtaa hukkaantuu koko ajan sillä vauhdilla että muutaman tunnin parkissa olon jälkeen akku aivan tyhjä
vika tuli ihan yllättäin ei minkään tapahtuman seurauksena
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Sähköinen(turha osa) lisälämitin rikki
Sulaketta ei tosiaan ole,
Sivu leikureilla sen päävirta poikki läheltä lämmitintä onnistuu ilman purkamista ylä kautta
(helppoa ei ole ja ahdasta on)
Joskus sen myös saa *:rila jäämän tilaan että ei halua lämmitää ja sitten pois päältä,
E:maintu sulake polttoaine käytöisen lämppärin sulake
Sulaketta ei tosiaan ole,
Sivu leikureilla sen päävirta poikki läheltä lämmitintä onnistuu ilman purkamista ylä kautta
(helppoa ei ole ja ahdasta on)
Joskus sen myös saa *:rila jäämän tilaan että ei halua lämmitää ja sitten pois päältä,
E:maintu sulake polttoaine käytöisen lämppärin sulake
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
just kävin vielä tutkailemassa tilannetta ja kyllä vahvasti olen itekkin sitä mieltä että se on se lämmitin koskapa akkukaapelit kytkettynä "hohkaa" lämmintä jostain sieltä commonrail putken alapoulelta. mittasin hehkulle menevästä kaapelistakin jännitteet mutta nollaa näytti.CDI203 kirjoitti:Sähköinen(turha osa) lisälämitin rikki
Sulaketta ei tosiaan ole,
Sivu leikureilla sen päävirta poikki läheltä lämmitintä onnistuu ilman purkamista ylä kautta
(helppoa ei ole ja ahdasta on)
Joskus sen myös saa *:rila jäämän tilaan että ei halua lämmitää ja sitten pois päältä,
E:maintu sulake polttoaine käytöisen lämppärin sulake
eli se lämmitin on jossain siellä imusarjan alapuolellako?
ja eikö siellä ole mitään liittimiä yms mistä vois irrottaa, vai onko kylmästi katkottava johto?
kovin se ottaa virtaa kun vanhankansan akkulaturissa asteikko riitä
suoraan kaapeleihin kytkettynä ilman akkua...
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Jep virtaa ottaa (ehjänä ~2000w vastus ja risan ties mitä)aadolf kirjoitti:just kävin vielä tutkailemassa tilannetta ja kyllä vahvasti olen itekkin sitä mieltä että se on se lämmitin koskapa akkukaapelit kytkettynä "hohkaa" lämmintä jostain sieltä commonrail putken alapoulelta. mittasin hehkulle menevästä kaapelistakin jännitteet mutta nollaa näytti.CDI203 kirjoitti:Sähköinen(turha osa) lisälämitin rikki
Sulaketta ei tosiaan ole,
Sivu leikureilla sen päävirta poikki läheltä lämmitintä onnistuu ilman purkamista ylä kautta
(helppoa ei ole ja ahdasta on)
Joskus sen myös saa *:rila jäämän tilaan että ei halua lämmitää ja sitten pois päältä,
E:maintu sulake polttoaine käytöisen lämppärin sulake
eli se lämmitin on jossain siellä imusarjan alapuolellako?
ja eikö siellä ole mitään liittimiä yms mistä vois irrottaa, vai onko kylmästi katkottava johto?
kovin se ottaa virtaa kun vanhankansan akkulaturissa asteikko riitä
suoraan kaapeleihin kytkettynä ilman akkua...
Johto harautuu startin päävirta piuhasta siellä startin lähellä,
On imusarjan alla startin yläpuolella lohkossa johtoa voi koitaa siitä lämpäristä irrotta jos on paljon jatkoja niveliä(sitten pitää se liitin suojata)
Ja kun siellä touhaa niin akun johdot irti
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
aadolf kirjoitti:tuossa töistä ajellessa tuli mieleen jotta kait sitä lämppäriä joku rele4 tai vastaava kapistus ohjailee
eikös se sillon vika ole tavallaan muualla kun ite lämmittimessä kerta se kummiski lämpiää , mut
nyt käyn ehtimässä auton alta sen piuhan ja otan irti... palataan
nytpä olis johto poikkastu , eikä sitten ole muuten alakauttakaan tiloja ku vitun vähän tehä yhtään mittää mutta ranteet verillä sen tein
katotaan nyt ja mittailaan virrankulkua mutta toivottavasti se nyt sitten kannatti katkasta,
Jep virtaa ottaa (ehjänä ~2000w vastus ja risan ties mitä)
Johto harautuu startin päävirta piuhasta siellä startin lähellä,
On imusarjan alla startin yläpuolella lohkossa johtoa voi koitaa siitä lämpäristä irrotta jos on paljon jatkoja niveliä(sitten pitää se liitin suojata)
Ja kun siellä touhaa niin akun johdot irti[/quote]
noilla ohjeilla, sen startilta lähtevän mikä on n15 cm pitkä menee sinne imusarjan alla olevaan mötikkään ja yhtä paksu kun startin + piuha. sen olis kyllä saanu teoriassa irti ilman katkaisua, käytännössä en saanu, sormenpäillä just ylsin tunnustelemaan, mutta ei sinne millään kyllä päässy
Johto harautuu startin päävirta piuhasta siellä startin lähellä,
On imusarjan alla startin yläpuolella lohkossa johtoa voi koitaa siitä lämpäristä irrotta jos on paljon jatkoja niveliä(sitten pitää se liitin suojata)
Ja kun siellä touhaa niin akun johdot irti[/quote]
noilla ohjeilla, sen startilta lähtevän mikä on n15 cm pitkä menee sinne imusarjan alla olevaan mötikkään ja yhtä paksu kun startin + piuha. sen olis kyllä saanu teoriassa irti ilman katkaisua, käytännössä en saanu, sormenpäillä just ylsin tunnustelemaan, mutta ei sinne millään kyllä päässy
Jep virtaa ottaa (ehjänä ~2000w vastus ja risan ties mitä)
Johto harautuu startin päävirta piuhasta siellä startin lähellä,
On imusarjan alla startin yläpuolella lohkossa johtoa voi koitaa siitä lämpäristä irrotta jos on paljon jatkoja niveliä(sitten pitää se liitin suojata)
Ja kun siellä touhaa niin akun johdot irti[/quote]
noilla CDI203 antamilla ohjeilla, sen startilta lähtevän mikä on n15 cm pitkä menee sinne imusarjan alla olevaan mötikkään ja yhtä paksu kun startin + piuha. sen olis kyllä saanu teoriassa irti ilman katkaisua, käytännössä en saanu, sormenpäillä just ylsin tunnustelemaan, mutta ei sinne millään kyllä päässy
Johto harautuu startin päävirta piuhasta siellä startin lähellä,
On imusarjan alla startin yläpuolella lohkossa johtoa voi koitaa siitä lämpäristä irrotta jos on paljon jatkoja niveliä(sitten pitää se liitin suojata)
Ja kun siellä touhaa niin akun johdot irti[/quote]
noilla CDI203 antamilla ohjeilla, sen startilta lähtevän mikä on n15 cm pitkä menee sinne imusarjan alla olevaan mötikkään ja yhtä paksu kun startin + piuha. sen olis kyllä saanu teoriassa irti ilman katkaisua, käytännössä en saanu, sormenpäillä just ylsin tunnustelemaan, mutta ei sinne millään kyllä päässy
OK, ajattelin vaan kun imusarjan allahan on läppämoottori, siis imusarjassa kiinni, ja siihen menee johto jonka katkaiseminen aiheuttaisi kerrotun vikatilan.
Läppämoottorin johto on ohuempi, olisiko sitten tullut siihen vaurioita lämmittimen johtoa katkaistessa.
Lämmittimen johto on muuten 13 mm mutterilla kiinni.
Läppämoottorin johto on ohuempi, olisiko sitten tullut siihen vaurioita lämmittimen johtoa katkaistessa.
Lämmittimen johto on muuten 13 mm mutterilla kiinni.
jaahas, kyllä se oikea johto oli uskon näin, miten herkkä se sitten lie tuo läppämoottori kyllä käsi kävi johonkin liikkuvaan vipuun kun haparoin ja tunnustelin minne se johto menee siitä tartilta menee.. ja tuohon tulokseen itekkin tulin että 13mm avain sinne varmaan kävis mutta kun en saaanu sopimaan, nii ja muovitulppa mutterin päällädealer kirjoitti:OK, ajattelin vaan kun imusarjan allahan on läppämoottori, siis imusarjassa kiinni, ja siihen menee johto jonka katkaiseminen aiheuttaisi kerrotun vikatilan.
Läppämoottorin johto on ohuempi, olisiko sitten tullut siihen vaurioita lämmittimen johtoa katkaistessa.
Lämmittimen johto on muuten 13 mm mutterilla kiinni.
Jep nokka pihdeillä suojus pois mutterista ja ainaki ite sain ihan 1/4 räikällä ja 13mm putkihylsyllä mutterin pois. Sitte johdon päähän kutiste sukka ja vaikka teippiä varmuuden vuoksi ja vielä nippu siteellä hirttää johdon ettei pääse kovin elämään. Tämmösellä korjuulla menty kohta 30tkm.
MB 190E Tic -88
MB 190 2.5 TD -84
Omega 2.5 v6 -95
Calibra 2.0 -92
MB C 200D -93
Omega 2.0 -97
VW Caddy 1.6D -84
MB C 270 Cdi -01
MB Pystylamppu -69
MB 190 2.5 TD -84
Omega 2.5 v6 -95
Calibra 2.0 -92
MB C 200D -93
Omega 2.0 -97
VW Caddy 1.6D -84
MB C 270 Cdi -01
MB Pystylamppu -69
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Parit mahdoliset pieleen menno kohdataadolf kirjoitti:jaahas, kyllä se oikea johto oli uskon näin, miten herkkä se sitten lie tuo läppämoottori kyllä käsi kävi johonkin liikkuvaan vipuun kun haparoin ja tunnustelin minne se johto menee siitä tartilta menee.. ja tuohon tulokseen itekkin tulin että 13mm avain sinne varmaan kävis mutta kun en saaanu sopimaan, nii ja muovitulppa mutterin päällädealer kirjoitti:OK, ajattelin vaan kun imusarjan allahan on läppämoottori, siis imusarjassa kiinni, ja siihen menee johto jonka katkaiseminen aiheuttaisi kerrotun vikatilan.
Läppämoottorin johto on ohuempi, olisiko sitten tullut siihen vaurioita lämmittimen johtoa katkaistessa.
Lämmittimen johto on muuten 13 mm mutterilla kiinni.
Käsi osunut läppämootorin vipuihi vipuirti, sen johto irti, leikatun johdon pää vipujen välissä tms
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
vikakoodit luetettu,
-ylikuumentunut lämmitin(ei ihme)
-railputken anturi(sitäkin kun tuli nyvittyä vikaa ehtiessä olisko pistoke sitten huonosti )
-ja abs jotain,
viat kuitattu, mutta railanturi jäi, pittää kahtoo kuhan muija tulloopi kotia onko piuha kunnolla
mites sillä kärsii ajella jos se on oikeesti rikki se rail putken paineanturi
-ylikuumentunut lämmitin(ei ihme)
-railputken anturi(sitäkin kun tuli nyvittyä vikaa ehtiessä olisko pistoke sitten huonosti )
-ja abs jotain,
viat kuitattu, mutta railanturi jäi, pittää kahtoo kuhan muija tulloopi kotia onko piuha kunnolla
mites sillä kärsii ajella jos se on oikeesti rikki se rail putken paineanturi
aadolf kirjoitti:vikakoodit luetettu,
-ylikuumentunut lämmitin(ei ihme)
-railputken anturi(sitäkin kun tuli nyvittyä vikaa ehtiessä olisko pistoke sitten huonosti )
-ja abs jotain,
viat kuitattu, mutta railanturi jäi, pittää kahtoo kuhan muija tulloopi kotia onko piuha kunnolla
mites sillä kärsii ajella jos se on oikeesti rikki se rail putken paineanturi
joo....omiltajäliltä olj pistuke jääny painamatta tarpeeksi syvälle
no huomenna uutelleen piuhaan vikalistan luettavaks