Ilmastointilaitteen käyttö ?

Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7121
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Roisto kirjoitti:Terve,

Minkä ikäinen peli on kyseessä? Vehke ei välttämättä ole jälkiasenteinen. WIS:n kytkentäkaavioiden mukaan manuaali-ilmastoinnit vuoteen 1987 asti ovat tainneet olla varustettu erillisellä sisäkierron nappulalla. Tuossa on vissiin vielä se erillinen älyboksi, eikä se ole nappuloiden yhteydessä.

t.
Risto
Mjuu.. mulla oli ex farkussa -87 ja se oli juur tuomosella paneelilla. Possilaisia oli osat.

Lämmönsäädön keskusyksikkö on siellä hanskalokeron alla. 220e uus bosch servicen kautta. :lol:
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5209
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Vuke kirjoitti:Näinhän se on ollu joo
Lumikissa on vielä se toinenkin vaihtoehto eli mikään valo ei pala niin eipä ole ilmastointikaan päällä :shock:
Mitä minä kytkiksiä katselin, niin tuossa mallissa on ne napit tehty samalla lailla kuin vanhoissa radioissa. Eli nappien lukko on toteutettu mekaanisesti: nappia painetaan se vapauttaa muut napit ja lukittuu itse. Radioissakin voi käydä niin, että kun jotain nappia painaa huolimattomasti, mikään ei jää pohjaan. :D Tuo EC-nappi ei kytke päälle mitään muuta kuin oman merkkivalonsa, se vain vapauttaa nuo kaksi muuta nappia, joten jos mikään nappi ei ole pohjassa, niin vlot eivät pala ja ilmastointi on pois pelista, niinkuin Vuke totesikin.

Näin ne kulkupelit kiertävät. :D Ostakaa joku pois tuo minunkin vanha kulkine. Vähän päälle neljän tonnin lähtee. :whisper: Eikä ole pahan kuntoinen.

t.
Risto
Viimeksi muokannut Roisto, 21.1.2008 12:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5932
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Noin ne napit taisivat olla minullakin, -87 mallisessa, jos en muista väärin.

Eli kyseessä taitaa olla jälkiasennettu Behr 8)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 lämmitys, ilmastointi”