Lämppärin puhallin "käynnistyy" viiveellä

Vastaa Viestiin
Avatar
Andy
Viestit: 780
Liittynyt: 13.10.2005 13:07

Lämppärin puhallin "käynnistyy" viiveellä

Viesti Kirjoittaja Andy »

No, johan nyt kummallisen oireen lykkäs.

Aamulla, kun lähtee kylmällä autolla, lämmityslaitteen puhallin ei toimi lainkaan (ei vaikka kuinka vääntelee 1-4 välilä ja takasin). Nooh, eihän tuossa voi muuta kuin lähteä liikkeelle ajelemaan ja avot :arrow: jossain vaiheessa lämmityslaitteen henki herää eloon ja alkaa toimia normaalisti.

Tuntuis vähän kontaktihäiriöltä, mutta minkäs ihmeen takia se kuitenkin alkaa pian toimia normaalisti, kun jaksaa vähän aikaa odotella? Odottelen kauhulla talven kovia pakkasia ja sitä, että koska se henki silloin mahtaa herätä :shock: .
Daimler
Laksatiivi-spesialisti
Viestit: 3246
Liittynyt: 19.9.2005 20:21

Viesti Kirjoittaja Daimler »

Meikäläisellä saman vian aiheuttajaksi löytyi virtalukon pohja. :?
Avatar
Andy
Viestit: 780
Liittynyt: 13.10.2005 13:07

Viesti Kirjoittaja Andy »

Daimler kirjoitti:Meikäläisellä saman vian aiheuttajaksi löytyi virtalukon pohja. :?
Tjaa, nyt menee hilseen puolelle :roll: . Olikos sulla muisa oireilijoita samassa yhteydessä? Itse olen kokeillut kaikki mahdolliset vivut, toiminnot ja valot, ja missään muussa ei ole vikaa. Lämppärihän kokee ihmeparantumisen jossain vaiheessa ajon alkamisen jälkeen. Joskun menee puoli minuuttia, joskus kaksi ja joskus lähemmäs 10min.
Avatar
howitzer
Viestit: 17
Liittynyt: 12.11.2006 23:45
Paikkakunta: Oulu

Sulakekko?

Viesti Kirjoittaja howitzer »

Katteleppa sulake puhaltimelle, mulle teki tenät viime talvena hieman vastaavilla oireilla, oli hapettunu sulakkeen pää, putsaamalla ja uudella propulla lähti toimimaan.
Daimler
Laksatiivi-spesialisti
Viestit: 3246
Liittynyt: 19.9.2005 20:21

Viesti Kirjoittaja Daimler »

Andy kirjoitti:
Daimler kirjoitti:Meikäläisellä saman vian aiheuttajaksi löytyi virtalukon pohja. :?
Tjaa, nyt menee hilseen puolelle :roll: . Olikos sulla muisa oireilijoita samassa yhteydessä? Itse olen kokeillut kaikki mahdolliset vivut, toiminnot ja valot, ja missään muussa ei ole vikaa. Lämppärihän kokee ihmeparantumisen jossain vaiheessa ajon alkamisen jälkeen. Joskun menee puoli minuuttia, joskus kaksi ja joskus lähemmäs 10min.
Koetas kun auto on käynnissä niin käännät virta-avainta ihan pikkasen taaksepäin.Ainoa oire on tosiaan meikäläisen 124:ssä tuo lämppärin puhallin.Vaihdoin virtalukonkin mutta en sähköpohjaa.Lienen niin tottunut kääntämään avainta taaksepäin.. :shock:
JussiK
Viestit: 53
Liittynyt: 30.10.2005 18:56
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JussiK »

Minulla ei sulakkeen pyörittely, vaihtaminen tai virta-avaimen vemppailu vaikuta mitään - puhallin herää milloin herää. Joku asiantuntija vannoi, että tohotin on vaan yksinkertaisesti paskana!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 lämmitys, ilmastointi”