w124 200d sedan vm86 ei lämpiä
w124 200d sedan vm86 ei lämpiä
joo eli ongelmana on että autossa ei nouse koneen lämmöt kuin 60c ja sisälle ei tule lämmintä kaikki säätimet toimii ja syyläri on peitetty.mikähän voisi olla vikana?
Termostaatti rikki kun koneen lämmöt ei nouse.
Jos ei vieläkään lämpiä niin lämmönsäätöanturit, eli ns. närhen munat tukossa/likaiset. Löytyy akun vierestä kaks semmosta molluskaa. 6 ruuvia auki, munat varovasti ylös, ettei johdinlanka siellä sisällä katkea. Sitten vain perusteellinen puhdistus ja munat takaisin.
Jos ei vieläkään lämpiä niin lämmönsäätöanturit, eli ns. närhen munat tukossa/likaiset. Löytyy akun vierestä kaks semmosta molluskaa. 6 ruuvia auki, munat varovasti ylös, ettei johdinlanka siellä sisällä katkea. Sitten vain perusteellinen puhdistus ja munat takaisin.
Entiset:
E220Cdi -02
E250TD -95
230TE -89
200D -89
200D -89
E220Cdi -02
E250TD -95
230TE -89
200D -89
200D -89
Meillä on 2kpl satalankkuja, kumipikin lämpenee muutamassa minuutissa, tuulilasi aukenee 2minuutissa ulkopuoleltakin, lämpimiä ovat kumpainenki ku termarit on kunnossa ja nesteitä tarpeeks, muutako termari uusiks ja nesteitä tarpeeks ni alkaa lämpöä tupaan tulemaan.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.

Termarit kuntoon ja roskat pois sisuksista , "närhen munat" kuntoon ni jopa alkaa tulla lämpöä.
Tänä aamuna olin laiska enkä viittiny ees laittaa roikan nokkaan, no mersu käyntiin...lähtee muuten 8sekunnin hehkutuksen jälkeen nikottelemati...ja siittä lähdin ajamaan ja sen 70 metriä ku olin ajanu ni tuli tuulilasille ja sivulaseille sen verran lämmintä että katos huurut sivulaseilta, matkaan tulee eka risteys ja ku toiseen tulee ni etulasit on auki ja huuruista puhtaat toki tuulilasilla oli "rätti" yön aikana, seki vaan sen takia ku en jaksa ylipäätään ikkunoita rapsutella, mielummin suojaan ne ja otan suojan pois ku lähen ajamaan...huuruista puhtailla laseilla.
Viime sunnuntaina otin katoin kellon aikaa ku jyräytin mersun käyntiin ja 4 minuutin kuluttua oli tuuli- ja sivulasit puhtaat ja kerran käytin pyyhkijää ni katos ne pisarat.
Vaimolla on 200d ja se vaatii minuutin lisää ni on lasit kirkkaat ja voi lähteä ajamaan niitä rapsuttelemati, sekin on yhtä lämmin kun mun.
Viime talvena piti kovien pakkasten ajaks laittaa pien pahvi syylarin eteen jotta lämmöt pysy siinä +80 asteessa mittarin mukaan, no nyttenki se kyllä näyttää alle sen.
Ja hese126 voi kertoa että onko mun mersu kylmä vai lämmin..ostin sen häneltä ja oon tyytyväinen lämpimään ostokseeni

En tiiä mimmosilla jääkaapeilla muut ajelee ja mitä virityksiä on tehty jotta mersusta lämpö katoaa, mulla se ainaki on lämmin.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Kyllä omassa kolmisatkussa tarkenee pakkasellakin ja jos on lämppärissä pari-kolme tuntia niin alkaa samantien tulemaan haaleaa ilmaa sisälle. Mut pitäis varmaan termari vaihdella ku ei lämpee yli 80 asteen kovin nopeesti, motarilla viimeistään kylläkin 

www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
-
- Viestit: 30
- Liittynyt: 25.10.2010 13:50