Naputus.

Vastaa Viestiin
Avatar
ZeZeR^
Viestit: 128
Liittynyt: 21.10.2006 14:38
Paikkakunta: Teuva

Naputus.

Viesti Kirjoittaja ZeZeR^ »

C36 AMG -95 automaatti-ilmastoinnilla.
Kuuluupi vänkärin puolelta semmonen naputus, varsinki pienillä puhaltimen nopeuksilla, nopeuden mukaiseen tahtiin.
Mistä se kuuluu?
Onko sieltä jonku sortin laakeri menny, niin että se hitaalla nopeudella pyörii epäkeskona ja siivet hakkaa johonki? :roll:
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

no ittellä oli päässy koivun lehti jostain puhaltimen rupelliin, niin se piti semmosta kolopottavaa ääntä :!:
Avatar
ZeZeR^
Viestit: 128
Liittynyt: 21.10.2006 14:38
Paikkakunta: Teuva

Viesti Kirjoittaja ZeZeR^ »

Vais niin. Tuo tosin o ollut jo jonkun aikaa, luulis lehden kuivuvan ja murenevan pois suht äkkiä?
Vai miten touhottajalla kävi?
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5953
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

ZeZeR^ kirjoitti:Vais niin. Tuo tosin o ollut jo jonkun aikaa, luulis lehden kuivuvan ja murenevan pois suht äkkiä?
Vai miten touhottajalla kävi?
Miten itselläs kävi? Mulla sama paikka ääntelee ja oon miettinyt että vois kokeilla laakeroida moottorin uudellen kun näyttää KL.ssäkin puhaltimen mosa maksavan 210e

Mulla onkin tuolla ostetaan osastolla ilmoitus jossa kyselen mosaa joka toimisi koekaniinia.
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5953
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

ZeZeR^ kirjoitti:Vais niin. Tuo tosin o ollut jo jonkun aikaa, luulis lehden kuivuvan ja murenevan pois suht äkkiä?
Vai miten touhottajalla kävi?
Ainiin, korjasin omasta naputuksen laittamalla rikat puhaltimen mosan ja kehdon väliin. Siipi siellä otti kiinni kehtoon.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 lämmitys, ilmastointi”