W210 E220CDI -01 *kauppa peruuntu*

Kimmo Koo
Viestit: 3518
Liittynyt: 02.12.2007 20:31
Paikkakunta: Koskella TL
Viesti:

W210 E220CDI -01 *kauppa peruuntu*

Viesti Kirjoittaja Kimmo Koo »

Tyhmää tai ei, mutta topiikki on valmiina.

Kuvaa ja tulostetta kunnes Tähti saapuu taloon :roll:

Edit: Tyhmää oli!
Mersu meni joten topik loppu tähän.
Viimeksi muokannut Kimmo Koo, 25.1.2013 0:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Onko ruostetta?
Vikatiloja?
Sähkö- tai CAN -väylävikoja?

Mielenkiinnolla odotamme jatkoa.

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Avatar
catti
Viestit: 1075
Liittynyt: 11.12.2007 12:33
Paikkakunta: Turun läänin Koski

Viesti Kirjoittaja catti »

Minä en niinkää mielenkiinnolla ku joudun sillä joka päivä ajamaan :(
MBS210 E320T vm 1999
MB124 320 TE vm 1993
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

catti kirjoitti:Minä en niinkää mielenkiinnolla ku joudun sillä joka päivä ajamaan :(
Tojo tai Nissani olis sitten parempi vaihtoehto.
Jopa Kia tai Dacia.

Mutta ilmeisesti et ole päässyt valitsemaan ?

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Kimmo Koo
Viestit: 3518
Liittynyt: 02.12.2007 20:31
Paikkakunta: Koskella TL
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kimmo Koo »

Hän olis vaihtanu miestä jos Toyo olis seuraavana... Joten pitää tyytyä Tähdelliseen :idea:

joo siinä on jo eka ruosteremontti tehtynä. Suuttimet on uudet ja nyt tulee vähän muovi ossa keulaan ja maalia. mähän en kolaroimatonta Mersua hanki tai kolhimatonta :lol:

Väri on 199 joka jatkaa legendaarista värihistoriaa talon Mersuissa.
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Avatar
Aki P
Mersuvelho
Viestit: 6069
Liittynyt: 06.11.2005 13:35
Paikkakunta: Überwiesca

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Otan osaa :cry: :lol:
Avatar
Vesqju
aktiivimeseläinen
Viestit: 2266
Liittynyt: 02.10.2005 17:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Vesqju »

Hiuga pienellä motorilla on.. :nocando:
S 212 350 CDI Avantgarde Sport -11

:boing_boing:

[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7125
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Kyllä siitä pikkufixillä irtoaa se mitä vakiosta 320stä. :D
Avatar
Vesqju
aktiivimeseläinen
Viestit: 2266
Liittynyt: 02.10.2005 17:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Vesqju »

Mika.T kirjoitti:Kyllä siitä pikkufixillä irtoaa se mitä vakiosta 320stä. :D
Juu, tehon puolesta kyllä, mut sylintereitä ei saa enempää.. :D
280hp onkin jo haasteellisempi softata..
S 212 350 CDI Avantgarde Sport -11

:boing_boing:

[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
Avatar
Aki P
Mersuvelho
Viestit: 6069
Liittynyt: 06.11.2005 13:35
Paikkakunta: Überwiesca

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Vaan eipä oo ku 4. hehkua jumissa ja vitosen ja kutosen suutin ei kuse :!:
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7125
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

33% pienempi kulutus. :lol:
Avatar
catti
Viestit: 1075
Liittynyt: 11.12.2007 12:33
Paikkakunta: Turun läänin Koski

Viesti Kirjoittaja catti »

Ari66 kirjoitti:
catti kirjoitti:Minä en niinkää mielenkiinnolla ku joudun sillä joka päivä ajamaan :(
Tojo tai Nissani olis sitten parempi vaihtoehto.
Jopa Kia tai Dacia.

Mutta ilmeisesti et ole päässyt valitsemaan ?
Jos minä olisin päässy valitsemaan, siinä ei olisi noin pieni kone. Se ei olisi sedan, eikä siinä olisi kangaspenkkejä. Mä en aja muulla kuin mersulla, joten noi kommentit muista merkeistä vois poistaa loukkaavina. :no:
MBS210 E320T vm 1999
MB124 320 TE vm 1993
Avatar
Vesqju
aktiivimeseläinen
Viestit: 2266
Liittynyt: 02.10.2005 17:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Vesqju »

Mika.T kirjoitti:33% pienempi kulutus. :lol:
ei oo nuiin paljoo... 8)
S 212 350 CDI Avantgarde Sport -11

:boing_boing:

[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
Avatar
Vesqju
aktiivimeseläinen
Viestit: 2266
Liittynyt: 02.10.2005 17:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Vesqju »

Aki P kirjoitti:Vaan eipä oo ku 4. :!:
no hyvä tietää että neljäs hehku jumissa.. :D :D
S 212 350 CDI Avantgarde Sport -11

:boing_boing:

[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
Kimmo Koo
Viestit: 3518
Liittynyt: 02.12.2007 20:31
Paikkakunta: Koskella TL
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kimmo Koo »

Elämä on kompromisseja. ja kun ei ole tarkoitus velkaantua tähän tilanteeseen. Ja tuttavalta tuo tulee. Tosin se on seisonut puolivuotta suuttimien vaihdon jälkeen.

Ammattimaiset autokauppiaat ei ole halukkaita ottamaan mitään vaihdossa, joten hankinta pitää olla niin halpa suoralle kaupalle. Ottakoon autokauppiaat ilmaisia voittoja joltain muulta kun minulta. Edellisessä ostossa kun niin kävi.

kyllästyin katselee käyttämätöntä Mersua varikolla. tottakai sellainen pitää liikenteeseen saada. Nyt kun Catin työmatkakuluja tarvii halventaa. ja sellaiseen ei kannata ottaa velkaa ja maksaa autokauppiaiden kuluja kun ei ole pakko. velan takasmaksu vähentää haettavaa hyötyä.

ja mitä tulee koneen kokoon. Se on aivan sopiva talvinopeuksiin KITKARENKAILLA. ja kesällä sen suorituskyky riittää pesee suurimman osan kokeilijoista. varsinkin kun siihen otan kokeiluun OPTIMOI AUTOSI-ohjelman.
Ei aina tarvi hankkia samaa kuin muilla. Nyt on tarkoitus edullisesti halventaa vaimon töissä käyntiä. Ja kun kohde on paljon siistimpi kuin Wäyry päällepäin.
ja kun hintakaan päätä huimaa. vaihdetaan tuo sitten jos siltä tuntuu.

katsastaa se pitää kun leima meni umpeen 8.päivä. Ja autofiksarilla käyttää sisältä ja päältä. Sekin MESEläisen yrityksessä Raisiossa.

väitän että huonompia kauppoja olen tehny kuin tämä.
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Mikko K
Mersutohtori
Viestit: 1495
Liittynyt: 30.9.2005 12:32
Paikkakunta: Outokumpu

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Onneksi olkoon valinnan johdosta :idea:
Ja sillä nelisylinterisellä liikkuu ihan riittävällä nopeudella , mitä laillisesti saa ajaa :!:
Nim.syksystä saakka vain neljällä :lol:
Datsun Bluebird
Mb Vito
Avatar
catti
Viestit: 1075
Liittynyt: 11.12.2007 12:33
Paikkakunta: Turun läänin Koski

Viesti Kirjoittaja catti »

En olekaan epäillyt etteikö se lopulta saavuttaisi ihan ok nopeutta, mutta ittell e on kesällä tärkeintä se kiihtyvyys!! Motarille on päästävä tietyssä ajassa, muutoin siihen saa jäädä rampille odottelemaan ... ja millään mopolla en lähde rekkoja ohittelemaan, joten kyhjätään sitten niitten perässä.. vtu.
MBS210 E320T vm 1999
MB124 320 TE vm 1993
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29122
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kuskissa on vikaa ellei (viritetyllä) cdi:llä pääse kelin salliessa rekasta ohi.
onre
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 1858
Liittynyt: 25.4.2007 23:41
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja onre »

dealer kirjoitti:Kuskissa on vikaa ellei (viritetyllä) cdi:llä pääse kelin salliessa rekasta ohi.
Enpä kyllä voi väittää että vakiollakaan olisi ongelmia ollut.
Avatar
catti
Viestit: 1075
Liittynyt: 11.12.2007 12:33
Paikkakunta: Turun läänin Koski

Viesti Kirjoittaja catti »

onre kirjoitti:
dealer kirjoitti:Kuskissa on vikaa ellei (viritetyllä) cdi:llä pääse kelin salliessa rekasta ohi.
Enpä kyllä voi väittää että vakiollakaan olisi ongelmia ollut.
Tapoihini ei kuulu "kyllämävielätostaehin" asenne, kuten nykyään tuntuu aikamonella olevan. Näitä sitten saa väistellä, kun kiilailevat kuka mihinkin väliin kun eivät ehtineetkään. Enkä nyt puhu mistään motareista, vaan maanteistä.
Eikä naiskuskia tartte välittömästi alkaa haukkua "kuskissa on vikaa", mä pärjään kyllä tollasella dieselin raadollakin.
MBS210 E320T vm 1999
MB124 320 TE vm 1993
Avatar
Kone
Viestit: 845
Liittynyt: 14.11.2010 12:17

Viesti Kirjoittaja Kone »

Kyllähän se nelivetokin pitäisi olla että lähtee auto etiäpäin ilman houkuttelua talvella?
Viimeksi muokannut Kone, 12.1.2013 23:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

Ai SÄÄ ostit sen :lol: kyllähän 220cdi piisais viilattuna tähänki talouteen ja kulut olis pienemmät mutta mennään nyt näillä kuitenki :wink:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Tästä tulee vielä hyvä topikki :D
Kimmo Koo
Viestit: 3518
Liittynyt: 02.12.2007 20:31
Paikkakunta: Koskella TL
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kimmo Koo »

Meissenkeri kirjoitti:Tästä tulee vielä hyvä topikki :D
Just sanoin vaimolle samaa hetkeä ennen kun näin vastauksesi :lol: :lol:

"juhlakalu" itse on vielä ehjäämössä tuossa kylän toisella reunalla ja täällä taotaan tekstiä eikä ole edes kuvaa laittaa :D
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Kyllähä tuolla 220cdi ehtii kun on ohjelma sisässä. Eihä se tietenkää pärjää kunnon autoille mutta ei sillä jalkoihin jää. Voin sanoa että nyt kun tuo ohjelma on laitettu ja päässyt kuivalla asvaltilla kokeilemaan, niin ajotyyli on muuttunut kyllä täysin vakioon verrattuna, hyvin ehtii.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
antti86
valontuoja
Viestit: 976
Liittynyt: 12.8.2006 18:49
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja antti86 »

miksi laittaa 220 cdi softalta jossei sillä muka kerkeä ku 200deelläki aina pääsee motarille iliman turpuaki :lol:
S124 230TE EX
S124 250TDA 20V
S123 300TETA
W163 320E
Avatar
tupru
Hole 19
Viestit: 1587
Liittynyt: 27.6.2007 21:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tupru »

Kyllä vakiokin 220 liikuttaa cdi-versiona aivan riittävästi ainakin c-koppasta farmaria. Virittäähän toki aina voi.

Täällä pidetään että alle 320 on mopoja, mikä toki pitää paikkaansa, muttei ne niin laiskoja ole kuin uskotellaan. Se on kyllä tunnustettava että soppaa tuolle 220 mallille maistuu nyky dieselien mittapuun mukaan liikaa.
® Mesen linttaklubi
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku :ope:
Avatar
laineracing
Rasvanäppi
Viestit: 3104
Liittynyt: 12.11.2007 16:26
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

No nyt voidaan lohduttaa pikkukoneisten cdi mersujen omistajia että eine 320ceedeeiitkää mitää raketteja ole kulkemaan :lol: :lol:
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29122
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

catti kirjoitti:
onre kirjoitti:
dealer kirjoitti:Kuskissa on vikaa ellei (viritetyllä) cdi:llä pääse kelin salliessa rekasta ohi.
Enpä kyllä voi väittää että vakiollakaan olisi ongelmia ollut.
Tapoihini ei kuulu "kyllämävielätostaehin" asenne, kuten nykyään tuntuu aikamonella olevan. Näitä sitten saa väistellä, kun kiilailevat kuka mihinkin väliin kun eivät ehtineetkään. Enkä nyt puhu mistään motareista, vaan maanteistä.
Eikä naiskuskia tartte välittömästi alkaa haukkua "kuskissa on vikaa", mä pärjään kyllä tollasella dieselin raadollakin.
Juuri se "kyllämävielätostaehin" asenne täytyy olla jos joutuu 220cdi:llä ongelmiin ohituksessa, tai muuten osaamaton.
Sukupuolella ei ole mitään merkitystä, kommenttini ihan yleisesti.
Avatar
Pega
Viestit: 3649
Liittynyt: 30.5.2006 21:47
Paikkakunta: Rajis

Viesti Kirjoittaja Pega »

tupru kirjoitti:Kyllä vakiokin 220 liikuttaa cdi-versiona aivan riittävästi ainakin c-koppasta farmaria. Virittäähän toki aina voi.

Täällä pidetään että alle 320 on mopoja, mikä toki pitää paikkaansa, muttei ne niin laiskoja ole kuin uskotellaan. Se on kyllä tunnustettava että soppaa tuolle 220 mallille maistuu nyky dieselien mittapuun mukaan liikaa.
Siitä ei ole tossa omassa c farkussa tietoa ett onko vakio mutt normi ohitus hyvillä pidoilla rekasta niin se 140kmh on melko kivasti mittarissa kun palaa kaistalle, tietenhän se alkuun tuntu mopolta golffin jälkeen ku se kelas vauhin vielä ripeemmin mutt paljon laiskempiakin autoja on kyllä liikenteessä ja kulutus on asiallinen näillä polttoaineen hinnoilla
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / W208, sedan, farmari, coupe, avo”