W210 E220CDI -01 *kauppa peruuntu*
W210 E220CDI -01 *kauppa peruuntu*
Tyhmää tai ei, mutta topiikki on valmiina.
Kuvaa ja tulostetta kunnes Tähti saapuu taloon
Edit: Tyhmää oli!
Mersu meni joten topik loppu tähän.
Kuvaa ja tulostetta kunnes Tähti saapuu taloon
Edit: Tyhmää oli!
Mersu meni joten topik loppu tähän.
Viimeksi muokannut Kimmo Koo, 25.1.2013 0:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Hän olis vaihtanu miestä jos Toyo olis seuraavana... Joten pitää tyytyä Tähdelliseen
joo siinä on jo eka ruosteremontti tehtynä. Suuttimet on uudet ja nyt tulee vähän muovi ossa keulaan ja maalia. mähän en kolaroimatonta Mersua hanki tai kolhimatonta
Väri on 199 joka jatkaa legendaarista värihistoriaa talon Mersuissa.
joo siinä on jo eka ruosteremontti tehtynä. Suuttimet on uudet ja nyt tulee vähän muovi ossa keulaan ja maalia. mähän en kolaroimatonta Mersua hanki tai kolhimatonta
Väri on 199 joka jatkaa legendaarista värihistoriaa talon Mersuissa.
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Jos minä olisin päässy valitsemaan, siinä ei olisi noin pieni kone. Se ei olisi sedan, eikä siinä olisi kangaspenkkejä. Mä en aja muulla kuin mersulla, joten noi kommentit muista merkeistä vois poistaa loukkaavina.Ari66 kirjoitti:Tojo tai Nissani olis sitten parempi vaihtoehto.catti kirjoitti:Minä en niinkää mielenkiinnolla ku joudun sillä joka päivä ajamaan
Jopa Kia tai Dacia.
Mutta ilmeisesti et ole päässyt valitsemaan ?
MBS210 E320T vm 1999
MB124 320 TE vm 1993
MB124 320 TE vm 1993
Elämä on kompromisseja. ja kun ei ole tarkoitus velkaantua tähän tilanteeseen. Ja tuttavalta tuo tulee. Tosin se on seisonut puolivuotta suuttimien vaihdon jälkeen.
Ammattimaiset autokauppiaat ei ole halukkaita ottamaan mitään vaihdossa, joten hankinta pitää olla niin halpa suoralle kaupalle. Ottakoon autokauppiaat ilmaisia voittoja joltain muulta kun minulta. Edellisessä ostossa kun niin kävi.
kyllästyin katselee käyttämätöntä Mersua varikolla. tottakai sellainen pitää liikenteeseen saada. Nyt kun Catin työmatkakuluja tarvii halventaa. ja sellaiseen ei kannata ottaa velkaa ja maksaa autokauppiaiden kuluja kun ei ole pakko. velan takasmaksu vähentää haettavaa hyötyä.
ja mitä tulee koneen kokoon. Se on aivan sopiva talvinopeuksiin KITKARENKAILLA. ja kesällä sen suorituskyky riittää pesee suurimman osan kokeilijoista. varsinkin kun siihen otan kokeiluun OPTIMOI AUTOSI-ohjelman.
Ei aina tarvi hankkia samaa kuin muilla. Nyt on tarkoitus edullisesti halventaa vaimon töissä käyntiä. Ja kun kohde on paljon siistimpi kuin Wäyry päällepäin.
ja kun hintakaan päätä huimaa. vaihdetaan tuo sitten jos siltä tuntuu.
katsastaa se pitää kun leima meni umpeen 8.päivä. Ja autofiksarilla käyttää sisältä ja päältä. Sekin MESEläisen yrityksessä Raisiossa.
väitän että huonompia kauppoja olen tehny kuin tämä.
Ammattimaiset autokauppiaat ei ole halukkaita ottamaan mitään vaihdossa, joten hankinta pitää olla niin halpa suoralle kaupalle. Ottakoon autokauppiaat ilmaisia voittoja joltain muulta kun minulta. Edellisessä ostossa kun niin kävi.
kyllästyin katselee käyttämätöntä Mersua varikolla. tottakai sellainen pitää liikenteeseen saada. Nyt kun Catin työmatkakuluja tarvii halventaa. ja sellaiseen ei kannata ottaa velkaa ja maksaa autokauppiaiden kuluja kun ei ole pakko. velan takasmaksu vähentää haettavaa hyötyä.
ja mitä tulee koneen kokoon. Se on aivan sopiva talvinopeuksiin KITKARENKAILLA. ja kesällä sen suorituskyky riittää pesee suurimman osan kokeilijoista. varsinkin kun siihen otan kokeiluun OPTIMOI AUTOSI-ohjelman.
Ei aina tarvi hankkia samaa kuin muilla. Nyt on tarkoitus edullisesti halventaa vaimon töissä käyntiä. Ja kun kohde on paljon siistimpi kuin Wäyry päällepäin.
ja kun hintakaan päätä huimaa. vaihdetaan tuo sitten jos siltä tuntuu.
katsastaa se pitää kun leima meni umpeen 8.päivä. Ja autofiksarilla käyttää sisältä ja päältä. Sekin MESEläisen yrityksessä Raisiossa.
väitän että huonompia kauppoja olen tehny kuin tämä.
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
En olekaan epäillyt etteikö se lopulta saavuttaisi ihan ok nopeutta, mutta ittell e on kesällä tärkeintä se kiihtyvyys!! Motarille on päästävä tietyssä ajassa, muutoin siihen saa jäädä rampille odottelemaan ... ja millään mopolla en lähde rekkoja ohittelemaan, joten kyhjätään sitten niitten perässä.. vtu.
MBS210 E320T vm 1999
MB124 320 TE vm 1993
MB124 320 TE vm 1993
Tapoihini ei kuulu "kyllämävielätostaehin" asenne, kuten nykyään tuntuu aikamonella olevan. Näitä sitten saa väistellä, kun kiilailevat kuka mihinkin väliin kun eivät ehtineetkään. Enkä nyt puhu mistään motareista, vaan maanteistä.onre kirjoitti:Enpä kyllä voi väittää että vakiollakaan olisi ongelmia ollut.dealer kirjoitti:Kuskissa on vikaa ellei (viritetyllä) cdi:llä pääse kelin salliessa rekasta ohi.
Eikä naiskuskia tartte välittömästi alkaa haukkua "kuskissa on vikaa", mä pärjään kyllä tollasella dieselin raadollakin.
MBS210 E320T vm 1999
MB124 320 TE vm 1993
MB124 320 TE vm 1993
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Just sanoin vaimolle samaa hetkeä ennen kun näin vastauksesiMeissenkeri kirjoitti:Tästä tulee vielä hyvä topikki
"juhlakalu" itse on vielä ehjäämössä tuossa kylän toisella reunalla ja täällä taotaan tekstiä eikä ole edes kuvaa laittaa
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Kyllähä tuolla 220cdi ehtii kun on ohjelma sisässä. Eihä se tietenkää pärjää kunnon autoille mutta ei sillä jalkoihin jää. Voin sanoa että nyt kun tuo ohjelma on laitettu ja päässyt kuivalla asvaltilla kokeilemaan, niin ajotyyli on muuttunut kyllä täysin vakioon verrattuna, hyvin ehtii.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Kyllä vakiokin 220 liikuttaa cdi-versiona aivan riittävästi ainakin c-koppasta farmaria. Virittäähän toki aina voi.
Täällä pidetään että alle 320 on mopoja, mikä toki pitää paikkaansa, muttei ne niin laiskoja ole kuin uskotellaan. Se on kyllä tunnustettava että soppaa tuolle 220 mallille maistuu nyky dieselien mittapuun mukaan liikaa.
Täällä pidetään että alle 320 on mopoja, mikä toki pitää paikkaansa, muttei ne niin laiskoja ole kuin uskotellaan. Se on kyllä tunnustettava että soppaa tuolle 220 mallille maistuu nyky dieselien mittapuun mukaan liikaa.
® Mesen linttaklubi
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Juuri se "kyllämävielätostaehin" asenne täytyy olla jos joutuu 220cdi:llä ongelmiin ohituksessa, tai muuten osaamaton.catti kirjoitti:Tapoihini ei kuulu "kyllämävielätostaehin" asenne, kuten nykyään tuntuu aikamonella olevan. Näitä sitten saa väistellä, kun kiilailevat kuka mihinkin väliin kun eivät ehtineetkään. Enkä nyt puhu mistään motareista, vaan maanteistä.onre kirjoitti:Enpä kyllä voi väittää että vakiollakaan olisi ongelmia ollut.dealer kirjoitti:Kuskissa on vikaa ellei (viritetyllä) cdi:llä pääse kelin salliessa rekasta ohi.
Eikä naiskuskia tartte välittömästi alkaa haukkua "kuskissa on vikaa", mä pärjään kyllä tollasella dieselin raadollakin.
Sukupuolella ei ole mitään merkitystä, kommenttini ihan yleisesti.
Siitä ei ole tossa omassa c farkussa tietoa ett onko vakio mutt normi ohitus hyvillä pidoilla rekasta niin se 140kmh on melko kivasti mittarissa kun palaa kaistalle, tietenhän se alkuun tuntu mopolta golffin jälkeen ku se kelas vauhin vielä ripeemmin mutt paljon laiskempiakin autoja on kyllä liikenteessä ja kulutus on asiallinen näillä polttoaineen hinnoillatupru kirjoitti:Kyllä vakiokin 220 liikuttaa cdi-versiona aivan riittävästi ainakin c-koppasta farmaria. Virittäähän toki aina voi.
Täällä pidetään että alle 320 on mopoja, mikä toki pitää paikkaansa, muttei ne niin laiskoja ole kuin uskotellaan. Se on kyllä tunnustettava että soppaa tuolle 220 mallille maistuu nyky dieselien mittapuun mukaan liikaa.