Eilen tosiaan Vaasasta käytiin hakemassa tuommonen otsikon mukainen kampe. Edellinen omistaja tuotattanut Saksasta 2010 n.180tkm ajettuna, nyt mittarissa 220tkm.
Arviolta 99% noista pikseliviosta johtuu huonosta kontaktista. Jos pikkuisenkin löytyy mielenkiintoa ja aikaa, nii turha sitä on mihinkään kalliiseen huoltoon viedä tuon takiaSergey kirjoitti:mun väykys Mittaristn pikselien vika poistui sillä että putsasi mittariston sähköpistokkeiden päät elektrosprayllä. oli siis vain huono kontakti töpseleissä
En tiedä menikö siihen 99% vai 1 tuo, kello vähän huonossa hapessa.sonikki kirjoitti:Arviolta 99% noista pikseliviosta johtuu huonosta kontaktista. Jos pikkuisenkin löytyy mielenkiintoa ja aikaa, nii turha sitä on mihinkään kalliiseen huoltoon viedä tuon takiaSergey kirjoitti:mun väykys Mittaristn pikselien vika poistui sillä että putsasi mittariston sähköpistokkeiden päät elektrosprayllä. oli siis vain huono kontakti töpseleissä
Ei noita kyllä tuonvärisenä täälläpäin oo näkyny. Pitäis käydä näyttää jollekkin fixarille tuota ku meleko eläneen näkönen tuo maalipinta.kilander kirjoitti:www.sercap.fi
Tuolta Keminmaan toimipisteestä on kahteen väykkyyn löytynyt pikselit niin kohtuu hintaan ettei ole viitsinyt itse kokeilla.
Jännä ja vissiin hieman harvinaisempi väri autossa .
Pittääpä väännellä tuommoset koukutSergey kirjoitti:ei mitää meisseleitä ku koukut.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=X6oxDpj08OA[/youtube]
Yleistähän tuommonen naarmuuntuminen on, mutta siellähän on alettu ihan selvästi työstämään tuota pintaasonikki kirjoitti:
Sattuuhan näitä:
![]()
![]()