 sen vuoksihan Wankkuri sai ne Pantherin vanteet kun siihen sopi ja Paawoon tarvi hankkia ne mitkä siinä nyt on. Kuvat olet varmasti nähny
 sen vuoksihan Wankkuri sai ne Pantherin vanteet kun siihen sopi ja Paawoon tarvi hankkia ne mitkä siinä nyt on. Kuvat olet varmasti nähny 
Ja erittäin päähee nyt toi sisusta. Tähdikäs
 
  
 sen vuoksihan Wankkuri sai ne Pantherin vanteet kun siihen sopi ja Paawoon tarvi hankkia ne mitkä siinä nyt on. Kuvat olet varmasti nähny
 sen vuoksihan Wankkuri sai ne Pantherin vanteet kun siihen sopi ja Paawoon tarvi hankkia ne mitkä siinä nyt on. Kuvat olet varmasti nähny 
 
  
Pyöränkulmista tuo johtui ja typeryydestä(eli siitä että ajaa ihan viime tippaan asti nuo kumit, piti odotella siihen asti että hommaan brabuksiin kumit mitkä toivottavasti tulee tällä viikolla)Meissenkeri kirjoitti:Miten te saatte nuo renkaat tuohon kuntoon ja minkä merkkisiä renkaita ovat?
Itse olen käyttänyt väykyssä Nokian tuotteita ja 50 000 km menee yhdellä satsilla, oli sitten kyseessä talvi- tai kesärengas.
Poikkeuksellista väykyssä on renkaiden täysin tasaväkinen kuluminen etu- ja taka-akselin välillä ja kun pyöränkulmat on kohdallaan, niin myös sivusuunnassa renkaat kuluvat tasaisesti. Tuolla 50 000 km taipaleella joutuu renkaat kerran tasapainottamaan (asennus ja ajoa 2-vuotta, tasapainoitus ja viimeinen vuosi) että ei tarvi täriseviä renkaita käyttää.
Olen ajanut myös vaativaa työmaajoa, jossa on teräviä kiviä ja ei ole kivet koskaan menneet renkaasta läpi.

 Eli olis pitäny väsätä siitä 2,5":sta nytki..
  Eli olis pitäny väsätä siitä 2,5":sta nytki.. Pännii ajaa tolla varapyörällä.
  Pännii ajaa tolla varapyörällä.

 Ohanne törkeen härskin rumat
  Ohanne törkeen härskin rumat  
  Tuonki sais korjattua jos vaihtelis nuo vakaajatangot viimeinkin niin ei olis niin kova kallisteleen tää. 225/40 siis 18x9,5" vanteilla.
  Tuonki sais korjattua jos vaihtelis nuo vakaajatangot viimeinkin niin ei olis niin kova kallisteleen tää. 225/40 siis 18x9,5" vanteilla. Savutteloo aika hyvin suoralla putkella ja kylmällä koneella.
  Savutteloo aika hyvin suoralla putkella ja kylmällä koneella.Simoks editionTaski kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=Rzl_meEy7_I
Tässä siis aiheeseen soveltuva video.
Vanteista pakko sanoo että ihan pirun hienot ilman noita keskikuppeja. Saa kaikenmaailman NPS-BBS-ATS miehet imasta paskaa kun simoks edition lipuu brabukset alla vierelle =D

Kuulemma ainakin silleen noista ahtimia särkeneet,katit tyhjäks ja isompi downpipe.simoks kirjoitti:Onko näinkilander kirjoitti:Kannattas kuitenkin miettiä jotakin pönttöä sinne putkeen,rasittaa melkosesti sitä pientä ahdinparkaa yksinään jarrutellessa pakokaasujen poistumista.Noh on sinne tulossa leimalle kuitenkin katit.
Hämmennetään soppaa vielä lisää, muunlaisista ahtimien hajoamisista en ole kuullut, muutenkuin niin, että kompressoripuolelta olisi putki vuotanut/ollut kokonaan irti. Eli siis reilu ahtovuoto.kilander kirjoitti:Kuulemma ainakin silleen noista ahtimia särkeneet,katit tyhjäks ja isompi downpipe.simoks kirjoitti:Onko näinkilander kirjoitti:Kannattas kuitenkin miettiä jotakin pönttöä sinne putkeen,rasittaa melkosesti sitä pientä ahdinparkaa yksinään jarrutellessa pakokaasujen poistumista.Noh on sinne tulossa leimalle kuitenkin katit.
Tota mäkin vähän nyt ihmettelinTaski kirjoitti:Aika erikoiselta kuulostaa että pelkästä putken avartamisesta tommonen pilleri hajois. Ennemmin kai ne nyt jäätävistä pakopaineista hajoo ku vedetään motarilla lappu lattiassa putki punasena takapöntölle asti.
 Kyseessä nyt kuitenki on aika kestävä turbo kaitennii ettei noita paljoa kyllä hajonnu ole muutenkaan.
  Kyseessä nyt kuitenki on aika kestävä turbo kaitennii ettei noita paljoa kyllä hajonnu ole muutenkaan.