taas väykyn ostokysymys
itellä on tuo 320CDI väykky ja kulutukset pyörii maantiellä 6-6,5l/100km tietämillä kesällä ja talvella noin 7l/100km. Kaupungissa vie reilun kympin ja tuossa mun nurkka-ajossa menee ainetta 8-9l/100km. Omakin on tuotu luxemburgista ja tarkenee aivan täysin talvellakin,jopa ilman webastoakin
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Tarkkoja lukuja ei oo vielä tullu mitattua, ajotietokoneen mukaan 270 manuaaliaskilla alle viittä matka-ajossa, 2000km keskikulutus 5,4. Jos seuraavalla kertaa ottais tankin täyteen ja mittailis mitä todellisuus on.
Taitaa olla melko yksilöitä, kun tuosta ei oo vielä mitään kunnon vikaa löytynyt, mitä nyt taas uus ruostepaikka.
Tais olla väykyn stereokeskustelussa asiaa et siihen saa kytkettyä vaikka ja mitä mutta se maksaa.
Taitaa olla melko yksilöitä, kun tuosta ei oo vielä mitään kunnon vikaa löytynyt, mitä nyt taas uus ruostepaikka.
Tais olla väykyn stereokeskustelussa asiaa et siihen saa kytkettyä vaikka ja mitä mutta se maksaa.
Joo, tuolla toisessa ketjussa noita rokkikoneita on puitu enemmänkin. Mutta ihan tarkalleenottaenhan siihen kyllä SAA paikoilleen kutakuinkin minkävaan tusinamankan, mutta rattinappulat jää puuttumaan, kunhan kyseessä ei ole Bosen systeemi.sv22 kirjoitti:Tais olla väykyn stereokeskustelussa asiaa et siihen saa kytkettyä vaikka ja mitä mutta se maksaa.
Any solution that doesn't involve duct tape is not properly thought out. Additional beer consumption may be required.
Olisikos tuo kyseinen yksilö asiaa enempi tuntevien mielestä asiallinen, ei lopullinen tuo pyyntihinta. http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/4986244
Kyllähän takapenkille saa turvaistuimen aina laittaa reunapaikalle, vaikka sivuverhot onkin. Eihän muuten mihinkään nykyautoon enää saisi muksuja laittaa... Kielto koskee vain etupenkkiä, josta tulee ISO bägi naamalle. Ei kai missään autossa saa muita turvatyynyjä edes pois?
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Elikkäs mulla on jostain syystä käsitys että taakse saisi vain laittaa keskelle jos on airbag, vai onko sitten takapenkillekkin mahdollisesti jossain autoissa isot bagit? Varmaa faktaa tuosta lastenturvaistuin asiasta?luokyio kirjoitti:Kyllähän takapenkille saa turvaistuimen aina laittaa reunapaikalle, vaikka sivuverhot onkin. Eihän muuten mihinkään nykyautoon enää saisi muksuja laittaa... Kielto koskee vain etupenkkiä, josta tulee ISO bägi naamalle. Ei kai missään autossa saa muita turvatyynyjä edes pois?
http://www.autoliitto.fi/tietopankki/te ... stuimessa/axu87 kirjoitti:Elikkäs mulla on jostain syystä käsitys että taakse saisi vain laittaa keskelle jos on airbag, vai onko sitten takapenkillekkin mahdollisesti jossain autoissa isot bagit? Varmaa faktaa tuosta lastenturvaistuin asiasta?
Sieltä tavaamaan. Mutta melkoisesti oikaistuna vänkärinpenkin paukkupussi on niin paljon isompi, että se nakkaa istuimen kuin istuimen muksuineen penkin selkänojaa vasten melkoisella voimalla. Takapenkin bagit ovat sitten enemmän sitä varten, että ne estävät pään lyömistä ikkunasta läpi ja muutoin sivuttaisheiluntaa, eli ainakin ideaalitilanteessa pitävät turvaistuimenkin paremmin paikoillaan tai ainakin pehmentävät kolinaa ovenpieliin.
Any solution that doesn't involve duct tape is not properly thought out. Additional beer consumption may be required.