
Tulipa puolivahingossa ostettua tuommonen paavo

290TDT Elegance vuodelta 1997, mittarissa 522 tuhatta. Hintaa sen verta vähän, ettei kehtaa edes sanoa...
Leimaa syksyyn, nyt hetimiten muutoskatsastan pakuksi.
Varustelistaa laitan illemmalla.

Rassuutallin kuletinta ei tetääkseen ole myytyou812 kirjoitti:Tuon autokaupan piha josta väyryn hait on jotenkin tutun näkönen...
Ja sehän on vaan karvalakkilassikkihotari kirjoitti:Rassuutallin kuletinta ei tetääkseen ole myytyou812 kirjoitti:Tuon autokaupan piha josta väyryn hait on jotenkin tutun näkönen...ja siin on tummenenteut lasit ja enemmä norjan kromia
Toimihan se hetken. Lämmettyään menee vikatilaan yhä samasta syystä eli staari antaa koodin P1470 paineensäätöläppä tai ahtopaineensäätö745 kirjoitti:Vikakoodina painesäätöläppä ja ahtopaineensäätö![]()
Varsinainen vika taisi olla imusarjalta ahtopaineanturille menevä letku, jossa oli ylimääräinen reikä.
Egr-kellolle menevän letkun tukin, ei vaikutusta. Koneen lämmöt kun nousee 80 asteeseen, niin menee vikatilaan. Alipainevikaa/lämpöanturivikaa itse ajattelisin olevandealer kirjoitti:Lähes aina tuo vikakoodi kun 290 menee vikatilaan; hukkaporttia ja EGR:ää ohjaavat "purkit" ja niiden alipaineet tarkastelun alle, samaten tietysti hukkaportin ja EGR kalvot.
Kumpikin uusittu ja ei vaikuta tässä tapauksessa.sv22 kirjoitti:Rekisterikilven valo? Pari viikkoa itellä mettästin et mikä siellä herjaa, toisessa kontaktihäiriö ja sytty vähä viiveellä.