320cdi ilma ongelmat!!!

Katso myös W202
Vastaa Viestiin
41287710
Viestit: 6
Liittynyt: 13.12.2005 20:12
Paikkakunta: kiiminki

320cdi ilma ongelmat!!!

Viesti Kirjoittaja 41287710 »

Aamusella startti on aika pitkä ja lämpimänäkin tuntuu et starttaa normaalia pitempään.

Korkeapaine pumpun tiivisteet vaihdettu ja kaikki O-renkaat polttoaineputkiin. 6kpl löysin O-renkaita.

Korkeapainepumpun tiivisteitten vaihdon jälkeen pelasi noin 4 päivää kunnes taas alkoi oikkuileen ja vaihoin O-renkaat eikä vaikutusta.

Tänään kun junttas kaasun pohjaan niin epc tuli näuttöön ja pirssi sammu. Jonku aikaa starttasin ja lähti tulille.

Aattelin tehä suuttimien ohivuototestin kotikonstein onko mtn järkeä :/?

Mistä kaikkialta voi vielä vikaa hakea??

MB320cdi vm-02
Avatar
hotari
Rassauspäällikkö
Viestit: 3944
Liittynyt: 13.3.2006 23:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hotari »

on järkee tehä ohivuoto teati
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa

SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

Nokka ylös tai alas, onko seisonnan jälkeen vaikutusta ?
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
41287710
Viestit: 6
Liittynyt: 13.12.2005 20:12
Paikkakunta: kiiminki

Viesti Kirjoittaja 41287710 »

En ole tuota kokeillu. Ehkä vähän nokka alhaalla tuossa pihassa.
Startin pendiksi hyppää välillä jo pois kehältä ku starttaa kubsaa sahata koko ajan niin perkeleesti.
MHe
Viestit: 1151
Liittynyt: 17.6.2008 15:50
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MHe »

yks vuotokohta on viä paineensäätimen o-rengas (railin pääsä), toinen suodattimen päällisen letkut halkeilleet, mutta tee se suutinten testi ensin...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
41287710
Viestit: 6
Liittynyt: 13.12.2005 20:12
Paikkakunta: kiiminki

Viesti Kirjoittaja 41287710 »

MHe kirjoitti:yks vuotokohta on viä paineensäätimen o-rengas (railin pääsä), mutta tee se suutinten testi ensin...
Katoin sen silmämääräisesti ja ei ollut ainakaan rikki. Pitää vielä kattoa tarkemmin.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29114
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Suutinasiat kuntoon...
wiimax.fi
41287710
Viestit: 6
Liittynyt: 13.12.2005 20:12
Paikkakunta: kiiminki

Viesti Kirjoittaja 41287710 »

Kuva


Voiko tuossa olla vika?[/img][/i]
41287710
Viestit: 6
Liittynyt: 13.12.2005 20:12
Paikkakunta: kiiminki

Viesti Kirjoittaja 41287710 »

[quote="41287710"]Kuva


Voiko tuossa olla vika? 2min käytin.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29114
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

No het ja varmasti 8)
41287710
Viestit: 6
Liittynyt: 13.12.2005 20:12
Paikkakunta: kiiminki

Viesti Kirjoittaja 41287710 »

1. 3. ja 4. oli 15mm

2. ja 6. 20mm

Ja 5. 67mm

2min tyhjäkäyntiä lämmin kone.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

67mm vai 67ml :roll:
no kuitenkin potut näytää sen verran isoilta että
5 on rikki ja vaikutta hyvinkin käyntiin lähtöön
kuten dealer jo tuossa yllä mainitis
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 moottori”