Ei käynisty
Ei käynisty
Apua?
Missä vika, pumpun kaikki tiivisteet vaihdettu, Vuoto tiputus ulospäin loppui, auto käynnisty, mutta kun lähdin koe ajolle moottori sammui, Ei suostu käynnistymään. Ilmakuplia juoksi alussa sitten ne loppui, koe ajossa sammumisen jälkeen ei suostu käynnistymään. Voiko olla ilmoja järjestelmässä? vai mistä moinen johtuu? Miten Cdi ilmataan, kun starttaa Paine putkesta tulee polttoainetta. Mittari taulussa vilahti häly olikohan epc?
Missä vika, pumpun kaikki tiivisteet vaihdettu, Vuoto tiputus ulospäin loppui, auto käynnisty, mutta kun lähdin koe ajolle moottori sammui, Ei suostu käynnistymään. Ilmakuplia juoksi alussa sitten ne loppui, koe ajossa sammumisen jälkeen ei suostu käynnistymään. Voiko olla ilmoja järjestelmässä? vai mistä moinen johtuu? Miten Cdi ilmataan, kun starttaa Paine putkesta tulee polttoainetta. Mittari taulussa vilahti häly olikohan epc?
Sepä sammuttaa itte ittensä, kuvitellessaan että soppa loppuu, pumppu kuivuu.
Suuttimia ei sitten käsketä aukeamaan, ennekuin rail paine on riittävä, eli kun polttoainetta on ja ilmaa ei.
Suuttimia ei sitten käsketä aukeamaan, ennekuin rail paine on riittävä, eli kun polttoainetta on ja ilmaa ei.
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Oglma jatkuu
Apua!
Suodatin täytetty ainakin 5x ei suostu käynnistymään! Mittari ilmoittaa 1/2 tankkia mutta suodatin aina kuiva kun starttaa, Voiko olla että mittari on sekaisin ja tankki kuiva? Antaa akun latautua, pitää tankata. Mistä apua tuon korjaukseen jos ei omat konstit auta?
Suodatin täytetty ainakin 5x ei suostu käynnistymään! Mittari ilmoittaa 1/2 tankkia mutta suodatin aina kuiva kun starttaa, Voiko olla että mittari on sekaisin ja tankki kuiva? Antaa akun latautua, pitää tankata. Mistä apua tuon korjaukseen jos ei omat konstit auta?
Vika kokonaisuudessa.
Korkeapainepumppu tiputti suoraan moniurahihnalle, siitä syytä tiivisteiden vaihto pumppuun.
Kaikki ok. pumppu paikoilleen ja startista melkein heti, pyöri hiton tasaisesti tyhjä käynnillä, annoin kierroksia sammui, uusi starttaus käynnistyi melkein heti. kesti jo kierroksia, siteen koeajolle noin kilometri auto sammui kun polkaisin nilkan suoraksi Oliko SER? mittaritaulussa, kuittasin pois moottori ei käynnistynyt sen jälkeen. Tänä aamuna tein edellä mainitut suodattimen täytöt, ei apua. Poltto aine suoraan astiasta letku suoraan suodattimelle, ei tuo suostu käynnistymään, Akku lataumassa kuinka jatketaan nyt loppuu omasta pöntöstä järki, pumppu nyt ehjä ei vuoda ulos päin.
Kaikki ok. pumppu paikoilleen ja startista melkein heti, pyöri hiton tasaisesti tyhjä käynnillä, annoin kierroksia sammui, uusi starttaus käynnistyi melkein heti. kesti jo kierroksia, siteen koeajolle noin kilometri auto sammui kun polkaisin nilkan suoraksi Oliko SER? mittaritaulussa, kuittasin pois moottori ei käynnistynyt sen jälkeen. Tänä aamuna tein edellä mainitut suodattimen täytöt, ei apua. Poltto aine suoraan astiasta letku suoraan suodattimelle, ei tuo suostu käynnistymään, Akku lataumassa kuinka jatketaan nyt loppuu omasta pöntöstä järki, pumppu nyt ehjä ei vuoda ulos päin.
Polttoaineletkut oikein päin ?
Varmasti oikein päin ?
Varmasti ?
Varmasti oikein päin ?
Varmasti ?
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Nyt löytyi
Puhdistettiin paineen tunnistin ja paluu letku.
Sitten suodatintäyteen ja painetta tankkiin täyttöaukonkautta, alkoi lirittää suodattimelle, letku kiinni ja Startaten lähti käyntiin.
On mahdollista että ilmatulppa oli välissä? ja kun polttoaine tuli tankista päin jaksoi pumppu siirtää polttoaineen? Aluksi näytti että vielä tiputtaa mutta ihan kuivana pysyi kun kuivasi pumpun.
Kiitos! pekkovee avusta, muuten olisi jäänyt kesken.
Sitten suodatintäyteen ja painetta tankkiin täyttöaukonkautta, alkoi lirittää suodattimelle, letku kiinni ja Startaten lähti käyntiin.
On mahdollista että ilmatulppa oli välissä? ja kun polttoaine tuli tankista päin jaksoi pumppu siirtää polttoaineen? Aluksi näytti että vielä tiputtaa mutta ihan kuivana pysyi kun kuivasi pumpun.
Kiitos! pekkovee avusta, muuten olisi jäänyt kesken.
Voimattomuus
Kun käynnistää ei kierä kuin 4000 ja kun muutaman kerran painaa kaasupoljinta kierrokset nousee 5500r/min, Mikä olisi vielä pielessä?
vuotaa mistä? Pumpun kannen välistä? Vai ettei liruttaisi tuloletkujen luota (uusitko niiden o-renkaat)? Joskus harvoin on akselitiivistekin vuotanut, valuul silloin pumpun taa mutta en miusta mistä ulos tulee...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Tilanne parempi
Moi! Tilasin vaihdokin siihen 180:00€ kun tulee pitää se heittää paikoilleen, on aikaa tutkia vanhempaa ja laittaa kuntoon.
Onko kirkkat putket vaihdettu?o-renkaita turha vaihdella,putket murtuu ajan kanssa,eikä maksa vehollaakaan kauheita,ja o-renkaat mukana
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01