290TDT voimattomuus, vikakoodeja ja suutinjuttua

Katso myös W202
haato
Viestit: 7
Liittynyt: 11.4.2013 21:01
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja haato »

Aika hyvin oli arvaukset kohdillaan, n. 8000 kilsaa oli ajeltu, kun ilmojen kylmettyä vuoto taas marraskuussa alkoi, tosin aika pienenä.
Virtuaalinen kahvikuppi veikkauksen voittajille.

Kansiremppa tehty, ja taasen peli soi. :D
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Mm. Stp:n mämmi ei ole "syylärisementtiä" vaan vastaavasti toimivaa kakkaa kuin työkoneen renkaissa käytettävä vuodonestoaine. Aikansa kiertää järjestelmässä kunnes riittävä määrä hituja ruuhkautuu vuotokohtaan. Ei kivety ei kovetu, loppu mäski kiertää systeemissä kunnes nesteet vaihdetaan. Toiminu Rintterin kansinahan tihkumiseen laitettuna pari vuotta ilman sivuvaikutuksia. Gaziin laitettiin maustehyllystä inkivääripulveria, sama vaikutus ja toimintatapa.

Ei tuolla systeemillä halennutta letkua tilikitä, mutta hilijoksiin varkain vajeneva paisuntasäiliö saattaa asettua. :idea:


Oisko joku vaihtanu jollen koneeseen syöttöpumpun kannentiivisteen, takaisinasennuksessa osunu muutaman satikan sivuun kohaltaan kun savuttaa..? Tai sitten vaan löysänny ruuveja ja tietentahallaan kopistellu vasaralla kantta sivvuun, ilimanen viritys... :?
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Mittasin määränsäätimen arvot ja se oli ihan kohdillaan kun epäilin tota hammermodia. Nyt on parempikuntoinen ahdin paikallaan ja nyt toimii savutta :-P
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 moottori”