W210 sähkösuutin(ko)?

Katso myös W202
Vastaa Viestiin
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

W210 sähkösuutin(ko)?

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Onko tämä nyt se 290 (1. pytyn) sähkösuutin joka ohjaa pumppua?

Kuva

koppaa irrottaessa sattui silmään tuo patentti, eli toinen johto rispaantunut jo aikaisemmin poikki ja tinattu lisäpätkä väliin niin tuli mieleen että onko tuosta mahdollista irroittaa johtoja jotenkin tuolta suuttimen sisältä että saisi tehtyä kokonaan uudet ettei olisi niin hirveän räpellyksen näköinen.

vai onko ainut keino ostaa toinen suutin ehyillä johdoilla?
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

jos päädyt ostamaan ehyen, ni mulla on ;) vieläpä oulussa :D
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Milläs se suuttimelta lähtevä johto on kiinni suuttimessa, hämärä muistikuva että olis juotettu/ muulla tavoin liitetty siihen suutttimen kylkeen.
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

eilen sellaista ihmettelin, ja en oikee saanu selvää miten se o kiinni.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Klasumatti
Viestit: 4
Liittynyt: 22.12.2006 17:30
Paikkakunta: Ii
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Klasumatti »

Mää oon kauheesti häämmästyny, vaihdoin pumpun tiivisteet ja mulla on tuo johto kakkossylinterin suuttimessa??? Onko tää edes teoriassa mahdollista.
Mihin suuntaan pitää pumpun kantta siirtää 290:ssa että kone saa enemmän polttoainetta?
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1641
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja et »

Klasumatti kirjoitti:Mää oon kauheesti häämmästyny, vaihdoin pumpun tiivisteet ja mulla on tuo johto kakkossylinterin suuttimessa??? Onko tää edes teoriassa mahdollista.
Mihin suuntaan pitää pumpun kantta siirtää 290:ssa että kone saa enemmän polttoainetta?
Se vaihtelee... joko ykkös tai kakkossylinteri...
Hammermode? VW foorumeilla tuo vasarointi taitaa olla arkipäivää... jos laittais evryn niin siitä löytyy keskusteluja meselläkin.
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Klasumatti kirjoitti:Mää oon kauheesti häämmästyny, vaihdoin pumpun tiivisteet ja mulla on tuo johto kakkossylinterin suuttimessa??? Onko tää edes teoriassa mahdollista.
Mihin suuntaan pitää pumpun kantta siirtää 290:ssa että kone saa enemmän polttoainetta?
Mahdollista? Ennemminkin todennäköistä. Syystä eli syyttä paikka vaihtelee version mukaan. Varaosakoneessa tais olla vitosessa.

Jakopäästä poispäin, nestepäätä kohti eli taaksepäin tulis piekseä. Piä varas kun kymmenysmilli on jo paljon. Joku jigi tai muu olis hyvä olla muistuttamassa alkuperäsestä asennosta, vaikka kittiknööli.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 moottori”