Paavo sammui ajosta eikä enää käynnisty.

Katso myös W202
Vastaa Viestiin
Avatar
Pimpula
Viestit: 434
Liittynyt: 13.4.2008 13:44
Paikkakunta: Varpaisjärvi

Paavo sammui ajosta eikä enää käynnisty.

Viesti Kirjoittaja Pimpula »

Väyrynen sammui kesken kaiken, kuvittelin ensin että nafta loppui ja kaadoin lisää ainetta tankkiin ja suodattimen täyteen, mutta eipä käynnistykkään, hinatessa vaihde päällä epc valo paloi, antoi vikakoodin P1470 ahtopaine liian korkea/matala. Poistin vian eikä ole tullut takaisin startatessa, muita vikoja ei anna vaikka kävin kaikki järjestelmät ilmastointia myöten läpi.
Once you get fat you never come back.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Re: Paavo sammui ajosta eikä enää käynnisty.

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Pimpula kirjoitti:Väyrynen sammui kesken kaiken, kuvittelin ensin että nafta loppui ja kaadoin lisää ainetta tankkiin ja suodattimen täyteen, mutta eipä käynnistykkään, hinatessa vaihde päällä epc valo paloi, antoi vikakoodin P1470 ahtopaine liian korkea/matala. Poistin vian eikä ole tullut takaisin startatessa, muita vikoja ei anna vaikka kävin kaikki järjestelmät ilmastointia myöten läpi.
millähän moottorilla, laatikolla, ikäinen...
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Pimpula
Viestit: 434
Liittynyt: 13.4.2008 13:44
Paikkakunta: Varpaisjärvi

Viesti Kirjoittaja Pimpula »

200cdi vm99 manuaalilaatikolla
Once you get fat you never come back.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Mitäs *:ri näytää käynistys tilanteessa, kaikki arvotko on ok mutta ei käynisty
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
HannuS
Viestit: 437
Liittynyt: 25.4.2006 13:12
Paikkakunta: Kiimingin takametsä

Re: Paavo sammui ajosta eikä enää käynnisty.

Viesti Kirjoittaja HannuS »

Pimpula kirjoitti:Väyrynen sammui kesken kaiken, kuvittelin ensin että nafta loppui ja kaadoin lisää ainetta tankkiin ja suodattimen täyteen, mutta eipä käynnistykkään, hinatessa vaihde päällä epc valo paloi, antoi vikakoodin P1470 ahtopaine liian korkea/matala. Poistin vian eikä ole tullut takaisin startatessa, muita vikoja ei anna vaikka kävin kaikki järjestelmät ilmastointia myöten läpi.
Kun täytit suodattimen, eihän päässyt siinä kohtaa ilmaa järjestelmään? Jos railipainepumppu ottaa ilmat se ei jaksa poistaa ilmaa starttaamalla., vaan pitää avata jokin suutin ja ilmata perinteisellä tavalla.
Näin kävi kun vaihdoin suodatinta 270 cdi vm 2004. Siinä ei ollut sähköpumppua tankissa, tai ainakaan se ei lähteny päälle. Jos tuossa on se niin sen pitäis käynnistyä ja täyttää suodatin tosi nopeasti.
Escort MK1 -71
Escort MK2 -75
Passat Farm -81
MB300D Farm -88
MB E280CDI Farm -06
Avatar
Pimpula
Viestit: 434
Liittynyt: 13.4.2008 13:44
Paikkakunta: Varpaisjärvi

Viesti Kirjoittaja Pimpula »

CDI203 kirjoitti:Mitäs *:ri näytää käynistys tilanteessa, kaikki arvotko on ok mutta ei käynisty
Jep, sanoo että kaikki ok. Ilmaa tuskin on järjestelmään päässyt, koska pari kertaa on nafta päässyt loppumaan kun pa-mittari elää omaa elämäänsä ja olen joutunut täyttämään suodattimen ja sitten on lähtenyt muutaman sekunnin hankauksella käyntiin.
Once you get fat you never come back.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29114
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kaikki ok starin mukaan ja eikä käynnisty ? Vähän epäilen kyllä :?
Avatar
Pimpula
Viestit: 434
Liittynyt: 13.4.2008 13:44
Paikkakunta: Varpaisjärvi

Viesti Kirjoittaja Pimpula »

Ei Starin vaan Carsoftin, Stariin en oo vielä päässyt.
Once you get fat you never come back.
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

ota 14mm kiintoavain ja avaa niitä suuttimen pa-putken muttereita. Ilmaa siel kuitenki o. Samaa oiretta teki mullaki, ja se alkoi suoraansanottuna aivan yhtäkkiä. Vikana oli kuitenki pa-linjaston O-renkaiden ilmavuoto. Jossai vaihees ne vaa alkaa vuotamaan liikaa.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Ilma näkyy kun niitä putkia vaikka taskulampulla valaisee
Samalla ja samalla startaa
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Pimpula
Viestit: 434
Liittynyt: 13.4.2008 13:44
Paikkakunta: Varpaisjärvi

Viesti Kirjoittaja Pimpula »

Ei auttanut vaikka paluulinjaa piti irti startatessa ja suutunputkia löysäili. Viimeisenä konstina ketjulla tenavatähden perään, kuudessakympissä kakkonen silmään, kytkin ylös ja kappas vain lähti käymään ja pelaa niinkuin ennenkin.
Once you get fat you never come back.
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1641
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja et »

Eikai sitä nyt noin lujaa tarvi ajaa vaikkakkin Cdi.
Avatar
Pimpula
Viestit: 434
Liittynyt: 13.4.2008 13:44
Paikkakunta: Varpaisjärvi

Viesti Kirjoittaja Pimpula »

et kirjoitti:Eikai sitä nyt noin lujaa tarvi ajaa vaikkakkin Cdi.
En mää ajanu, hinaaja ajoi :shock:
Once you get fat you never come back.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 moottori”