syylarin eteen viimasuoja

Katso myös W202
Vastaa Viestiin
Marttivainaa
Viestit: 104
Liittynyt: 13.5.2015 10:14

syylarin eteen viimasuoja

Viesti Kirjoittaja Marttivainaa »

mikä tossa on parempi kokonaan vai osittain,vai kannattaako ees laittaa?
Avatar
Väsynyt Mies
Tolokun mies
Viestit: 1359
Liittynyt: 22.5.2007 21:55
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Väsynyt Mies »

Itse olen laittanut 2.4 bensa V6:sen konepellin maskin peittoon kokonaan. Nopeuttaa lämpöjen nousua, kun tulee ajettua paljon lyhyttä matkaa, mutta saa kuitenkin puskurin alareunasta ilmaa riittävästi.
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.

Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Marttivainaa
Viestit: 104
Liittynyt: 13.5.2015 10:14

Viesti Kirjoittaja Marttivainaa »

Väsynyt Mies kirjoitti:Itse olen laittanut 2.4 bensa V6:sen konepellin maskin peittoon kokonaan. Nopeuttaa lämpöjen nousua, kun tulee ajettua paljon lyhyttä matkaa, mutta saa kuitenkin puskurin alareunasta ilmaa riittävästi.
onkos tullut paljoo hyötyä taikka säästöä?
Avatar
Marco
Herrasmies
Viestit: 3045
Liittynyt: 04.5.2007 9:35
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Marco »

Marttivainaa kirjoitti:
Väsynyt Mies kirjoitti:Itse olen laittanut 2.4 bensa V6:sen konepellin maskin peittoon kokonaan. Nopeuttaa lämpöjen nousua, kun tulee ajettua paljon lyhyttä matkaa, mutta saa kuitenkin puskurin alareunasta ilmaa riittävästi.
onkos tullut paljoo hyötyä taikka säästöä?
Eikös se säästö tule juuri siitä, kun kone lämpiää nopeammin :roll:
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208

® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Tuohon w211:een oli sitten muuten OEM viimasuoja merkkiliikkeessä 25€, kun motonetin "sinne päin" viimasuoja olisi ollut 50€ :D
Nopeuttaa merkittävästi CDI-moottorin lämpenemistä.
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Marttivainaa
Viestit: 104
Liittynyt: 13.5.2015 10:14

Viesti Kirjoittaja Marttivainaa »

Marco kirjoitti:
Marttivainaa kirjoitti:
Väsynyt Mies kirjoitti:Itse olen laittanut 2.4 bensa V6:sen konepellin maskin peittoon kokonaan. Nopeuttaa lämpöjen nousua, kun tulee ajettua paljon lyhyttä matkaa, mutta saa kuitenkin puskurin alareunasta ilmaa riittävästi.
onkos tullut paljoo hyötyä taikka säästöä?
Eikös se säästö tule juuri siitä, kun kone lämpiää nopeammin :roll:
voitko tarkentaa säästön osalta?
Avatar
Väsynyt Mies
Tolokun mies
Viestit: 1359
Liittynyt: 22.5.2007 21:55
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Väsynyt Mies »

Marttivainaa kirjoitti:
Marco kirjoitti:
Marttivainaa kirjoitti: onkos tullut paljoo hyötyä taikka säästöä?
Eikös se säästö tule juuri siitä, kun kone lämpiää nopeammin :roll:
voitko tarkentaa säästön osalta?
No itse en ole laskeskellut säästöjä tärkeintä on, että lämpiää nopeammin, kun ajomatkat on usein suht lyhyitä. Säästöä jos ajattelisin, niin kannattas vaihtaa toi vanha lotja johonkin Nissan Micraan, joka myöskin lämpenisi nopeammin ilman sitä maskin peittämistäkin.
Itse olen lähinnä haikaillut saman ikäisen V8 Väykyn perään, kun laskeskelin, että sillä saisi parhaan vastineen maksamilleen päästömaksuille. :D
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.

Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Avatar
Mou
Viestit: 1634
Liittynyt: 31.1.2014 9:38

Viesti Kirjoittaja Mou »

Webasto ja V8. Ei tarvi pahveja.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe

Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Marttivainaa
Viestit: 104
Liittynyt: 13.5.2015 10:14

Viesti Kirjoittaja Marttivainaa »

okei!

No täälä on 40km työmatka suunta ja lämpiaa kyllä jo puolimatkassa,ehkä tuo lyhyt matka sitten puolustaa pahvia.

Itse taidan säästää nekin rahat huoltoihin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 moottori”