220d pakko vaihteet ja automaattilaatikon öljyt.
220d pakko vaihteet ja automaattilaatikon öljyt.
Elikkä mistä kannattas vikaa lähtee hakemaan ku p r D toimii nätisti mutta pakkovaihteet ei mee päälle keppitökkää ku seinään siihen D kohdille ja mitä automaatti loota öljyä toho suosittelisitte??? 220 vai 320? Vai jotain muuta? ja paljonkos siihen menee öljyä huuhtelu vaihto menetelmällä?
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Laatikko öljyksi joko atf 220 tai siten jos on sähkölaatikko (kuten vähän epäilen) niin 236.10.
Itse pakkovaihteisiin sen verran että joko kepin liukuholkki ruostunut jumiin tai kepin älykortti kärähtänyt. Jos on esim. kahvikuppi kaatunut siihen kepin juureen niin melkein alkaisin metsästää toimivaa keppiyksikköä.
Itse pakkovaihteisiin sen verran että joko kepin liukuholkki ruostunut jumiin tai kepin älykortti kärähtänyt. Jos on esim. kahvikuppi kaatunut siihen kepin juureen niin melkein alkaisin metsästää toimivaa keppiyksikköä.
no ei tarvi sitä huuhtelemalla tehä jos on ne proput mistä koko järjestelmä tyhjenee ja 8l ei riitä alkuunkaan. 20l alkaa olee sopiva huuhtelumäärä? eikö tuos oo öljytilavuus jo 6,5l kun aivan tyhjäksi vetää?
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Ei tarvii purkaa mitään, jos turbiinista vaan löytyy se roppu
Eli siinä moottorin ja laatikon välissä on alapuolella aukko, josta turbiini näkyy. Turbiinia ympäri pyörittämällä pitäisi löytyä kuusiokolokannalla oleva proppu. Tai sitten löytyy hitsaamalla(?) kiinnitetty lätkä siitä propun paikalta, jolloin ainoa tapa vaihtaa kaikki öljyt on huuhtelu
Eli siinä moottorin ja laatikon välissä on alapuolella aukko, josta turbiini näkyy. Turbiinia ympäri pyörittämällä pitäisi löytyä kuusiokolokannalla oleva proppu. Tai sitten löytyy hitsaamalla(?) kiinnitetty lätkä siitä propun paikalta, jolloin ainoa tapa vaihtaa kaikki öljyt on huuhtelu
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
pitäs tuohon omaanki 270 cdi facelirtiin öljyt vaihtaa ja on sähköloota ni sinnekkö laitetaan muutakun atf öljyvä??jolle kirjoitti:Laatikko öljyksi joko atf 220 tai siten jos on sähkölaatikko (kuten vähän epäilen) niin 236.10.
Itse pakkovaihteisiin sen verran että joko kepin liukuholkki ruostunut jumiin tai kepin älykortti kärähtänyt. Jos on esim. kahvikuppi kaatunut siihen kepin juureen niin melkein alkaisin metsästää toimivaa keppiyksikköä.
S211 270cdi -04
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
236.10 tai 236.14luokitus kun löytyy niin sopii 270cdi:n laatikkoon. Esim febi
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex