Väljää W210 voimansiirrossa
Väljää W210 voimansiirrossa
Mikähän mahtaa olla facelift mallin 270cdi mallissa, kun kytkimen kanssa saa olla tarkkana ettei auto nykäise. Kytkintä pitää nostaa hitaasti, että auton saa liikkeelle ilman paukahdusta. Sama toistuu kaikilla vaihteilla, mutta ei niin pahana isommilla. Samoin moottorijarrutuksessa jos kaasun nostaa nopeasti ylös kuuluu jostain paukahdus ja auto tärähtää. Kovin paha vika ilmeisesti ei ole, kun sitä on yritetty ajaa esille jo viimeiset viisi vuotta ja parisataatuhatta kilometriä, mutta vika ei ole pahentunut.
-
- Viestit: 320
- Liittynyt: 29.12.2011 10:24
- Paikkakunta: Vesilahti
Mistään mitään tiedä varmaksi, mutta missä kunnossa on takakelkan galvanoidut kumipuslat? oma automaatti kolisi jos paino kaasua ja irroitti, painoi ja irroitti. Kolina loppui kun ko kumit vaihdettiin ja alkoi kelkka pysyä paikallaan.
Menneet:
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07
kolinat pois
Vaihda vaan ne takakelkan etummaiset puslat niin kolinat loppuu suurella todennäköisyydellä. Ainakin ex. W210 tämä tehosi, eikä ole kummoinen homma vaihtaa.