Väljää W210 voimansiirrossa

Vaihteistot, perä,kardaani,vetoakseli.
Katso myös W202.
Vastaa Viestiin
forum
Viestit: 16
Liittynyt: 02.2.2014 11:14

Väljää W210 voimansiirrossa

Viesti Kirjoittaja forum »

Mikähän mahtaa olla facelift mallin 270cdi mallissa, kun kytkimen kanssa saa olla tarkkana ettei auto nykäise. Kytkintä pitää nostaa hitaasti, että auton saa liikkeelle ilman paukahdusta. Sama toistuu kaikilla vaihteilla, mutta ei niin pahana isommilla. Samoin moottorijarrutuksessa jos kaasun nostaa nopeasti ylös kuuluu jostain paukahdus ja auto tärähtää. Kovin paha vika ilmeisesti ei ole, kun sitä on yritetty ajaa esille jo viimeiset viisi vuotta ja parisataatuhatta kilometriä, mutta vika ei ole pahentunut.
jyriniemela
Viestit: 320
Liittynyt: 29.12.2011 10:24
Paikkakunta: Vesilahti

Viesti Kirjoittaja jyriniemela »

Mistään mitään tiedä varmaksi, mutta missä kunnossa on takakelkan galvanoidut kumipuslat? oma automaatti kolisi jos paino kaasua ja irroitti, painoi ja irroitti. Kolina loppui kun ko kumit vaihdettiin ja alkoi kelkka pysyä paikallaan.
Menneet:
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1642
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja et »

Kaksoismassavauhtipyörä?
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Takakelkan etummaiset puslat tai kardaanin rättinivelet
forum
Viestit: 16
Liittynyt: 02.2.2014 11:14

Viesti Kirjoittaja forum »

Tuota perän puslaosastoa itsekin olen veikkaillut. Silmämääräisesti en sieltä vikaa ole löytänyt, mutta eihän se sitä sano etteikö se siitä johdu. Vauhtipyörä näytti olevan kunnossa kun paineasetelma ja kytkin uusittiin muutama vuosi sitten. Kardaanin nivelten kuntoa pitää vielä tarkistella.
tuutsoni
Viestit: 67
Liittynyt: 20.3.2011 12:55
Paikkakunta: Varkaus

kolinat pois

Viesti Kirjoittaja tuutsoni »

Vaihda vaan ne takakelkan etummaiset puslat niin kolinat loppuu suurella todennäköisyydellä. Ainakin ex. W210 tämä tehosi, eikä ole kummoinen homma vaihtaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 voimansiirto”