Niin elikkäs kartaanin stefa peräs on alkanu pikkasen hikoileen öljyä.
Että mikä lainen rupeama sen vaihto on.
Kartaani pois ja ... siihen loppu meikäläisen tietämys siittä hommasta .
Kiitos ja anteeksi jo etukäteen
Stefan vaihto
Re: Stefan vaihto
Terve,
t.
Risto
Joko on huohotin putsattu? Voipi hikoilukin loppua, jos umpeen muurautuneen huohottimen saa taas toimimaan.MbE-320Cdi kirjoitti:Niin elikkäs kartaanin stefa peräs on alkanu pikkasen hikoileen öljyä.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
-
- Viestit: 19
- Liittynyt: 07.1.2007 16:31
Re: Stefan vaihto
sinällään tuo on helppo rasti eli kardaanin irrotuksen jälkeen kolmisakara yoken keskeltä mutteri auki , yoke pois, stefa pois, uusi tilalle, yoke paikoilleen ja mutteri SAMAAN kohtaa kuin missä oli Tässä on sitten se peikko, eli mutteri pitää tulla juuri samaan tiukkuuteen/kohtaan, muuten saat pinjon kosketuksen pieleen Eli jos jää löysälle niin ääntää ja jos kiristät liikaa, niin rutisteholkki painuu kasaan ja pinjon laakerointi rupeaa ääntämään eli jos perän rakenne ei ole tuttu, niin ammattimiehelleMbE-320Cdi kirjoitti:Niin elikkäs kartaanin stefa peräs on alkanu pikkasen hikoileen öljyä.
Että mikä lainen rupeama sen vaihto on.
Kartaani pois ja ... siihen loppu meikäläisen tietämys siittä hommasta .
Kiitos ja anteeksi jo etukäteen
Juu ammattilaiselle vein omanikin ja ei montaa kymppiä (n.80e) lysti maksanu. Sinänsä helpon näköinen homma ku sivusta seurasin ammattimiehen työtä, mutta täytyy lie tietää mitä tekee.
LR Defender 110 STW -06
LR Series 3 109" STW -79
Mercedes E220T CDI -08
Mercedes E290 tdt -97 "new" lintta
ex vw passat tdi -03
ex MB E200d -94
ex MB E300tdt -98
LR Series 3 109" STW -79
Mercedes E220T CDI -08
Mercedes E290 tdt -97 "new" lintta
ex vw passat tdi -03
ex MB E200d -94
ex MB E300tdt -98
Re: Stefan vaihto
Minkä kokoinen tuo stefan mutteri on? 30mm tähtikuviolla? Itse ajattelin ryhtyä vaihtopuuhiin mutta loppui nuo hylsyt kesken.Kuvaja kirjoitti:sinällään tuo on helppo rasti eli kardaanin irrotuksen jälkeen kolmisakara yoken keskeltä mutteri auki , yoke pois, stefa pois, uusi tilalle, yoke paikoilleen ja mutteri SAMAAN kohtaa kuin missä oli Tässä on sitten se peikko, eli mutteri pitää tulla juuri samaan tiukkuuteen/kohtaan, muuten saat pinjon kosketuksen pieleen Eli jos jää löysälle niin ääntää ja jos kiristät liikaa, niin rutisteholkki painuu kasaan ja pinjon laakerointi rupeaa ääntämään eli jos perän rakenne ei ole tuttu, niin ammattimiehelleMbE-320Cdi kirjoitti:Niin elikkäs kartaanin stefa peräs on alkanu pikkasen hikoileen öljyä.
Että mikä lainen rupeama sen vaihto on.
Kartaani pois ja ... siihen loppu meikäläisen tietämys siittä hommasta .
Kiitos ja anteeksi jo etukäteen