Väykän manuaaliloota ulisee?
Väykän manuaaliloota ulisee?
noniin, väyrysen loota ulisee. 4 vaihde ei ulise mutta muut kyllä, ilmeisesti johtuu suoravedosta? laakerit vissiin menossa paskaksi mutta tohtiiko tolla ajella sen 500 km?
e30 320i -88
e89 3.0i -04
e91 335i -07
w176 180cdi -14
Ex S212 350cdi -10
Ex BMW 650i -06
Ex W203 220 cdi -02
Ex W201 2.6i -93
Ex W124 250D -90
e89 3.0i -04
e91 335i -07
w176 180cdi -14
Ex S212 350cdi -10
Ex BMW 650i -06
Ex W203 220 cdi -02
Ex W201 2.6i -93
Ex W124 250D -90
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
tarkat yksityiskohdat on hieman hämärässä koska ei ole kyseessä oma ajokki vaan enon. alko ensin pienenä jurinana ja sitten suureni. miten saa ne öljyt lootasta tarkistettua väykästä?
e30 320i -88
e89 3.0i -04
e91 335i -07
w176 180cdi -14
Ex S212 350cdi -10
Ex BMW 650i -06
Ex W203 220 cdi -02
Ex W201 2.6i -93
Ex W124 250D -90
e89 3.0i -04
e91 335i -07
w176 180cdi -14
Ex S212 350cdi -10
Ex BMW 650i -06
Ex W203 220 cdi -02
Ex W201 2.6i -93
Ex W124 250D -90
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Laatikon kyljestä löytyy täyttöproppu. Ulkomuistista arvattuna vasemmalta puolelta. Sen kun aukaisee niin öljyn tason pitäsi olla lähellä reiän alareunaa.
Vaihteensiirto-ongelmien takia on kuitenkin tullut ohjestusta että öljymäärää pitää vähentää joillakin desilitroilla, joten öljymäärä ei välttämättä olekaan täyttöreiän tasolla vaan hieman sen alapuolella. Tämä tekee öljymäärän tarkistuksesta jokseenkin haastavaa ja sitä voi yrittää tarkastaa esim. nippusiteellä tai muulla vastaavalla, kun tökkii sitä alaviistoon täyttöreiästä.
No oli-miten-oli niin jos ei näy vuotoja niin ei kai niiden öljyjen sieltä pitäisi mihinkään karata mutta koskaanhan ei tiedä jos ei saa mitattua.
Ja vielä siitä että uskataako ajaa. En kyllä osaa sanoa
Ajattelin alunperin että jos sieltä kuuluu vain mietoa ujellusta tai jotain sellaista mutta jos laakerit ovat niin väljät että kuuluu selvää rohinaa niin silloin kyllä ennemmin tai myöhemmin tulee myös hammaspyörävauriota.
Vaihteensiirto-ongelmien takia on kuitenkin tullut ohjestusta että öljymäärää pitää vähentää joillakin desilitroilla, joten öljymäärä ei välttämättä olekaan täyttöreiän tasolla vaan hieman sen alapuolella. Tämä tekee öljymäärän tarkistuksesta jokseenkin haastavaa ja sitä voi yrittää tarkastaa esim. nippusiteellä tai muulla vastaavalla, kun tökkii sitä alaviistoon täyttöreiästä.
No oli-miten-oli niin jos ei näy vuotoja niin ei kai niiden öljyjen sieltä pitäisi mihinkään karata mutta koskaanhan ei tiedä jos ei saa mitattua.
Ja vielä siitä että uskataako ajaa. En kyllä osaa sanoa

Omassa eemelissä potki vaihteita ja lievää ääntelyäkin oli havaittavissa->loota auki ja kytkentäholkki, pari ratasta, laakeri, tiivisteet, siirtotankojen helat yms. vaihtoon. Kustannus kytkin hässäköineen ~2400€, "laatu"osilla.
Ihanan kallista, mutta matka jatkuu.
Ihanan kallista, mutta matka jatkuu.

Ford B-max 1.0 Ecoboost -17
MB E S211 320cdi Avantgarde Automatic AMG -03
MB E S211 320cdi Avantgarde Automatic AMG -03
vollottaa mullakii 300000 ajetttu
kaupunki ajussa vollottaa ja ku puottaa pienemmälle nii sillo ääntelöö.
ykkönen välillä menee nahkeesti päälle?
laatikossa atf öket.
ykkönen välillä menee nahkeesti päälle?
laatikossa atf öket.