saa poistaa
saa poistaa
moi vaan.. piti lähtä tietäjiä häiritseen kun kysyvähän ei tieltä eksy sanotaan. elikkä tummonen kapistus on omistuksessa ja yllätys yllätys perä alkaa olla todella huonona välystä on niin että maistuu ja lukkokin on ilmaantunut ihan itestään elikkä ei taida kannattaa korjailla vaan jos vaihtas koko välityksen mutta kun aika nihkeesti on tuolla perän numerolla 1566057 3.06 tarjontaa mutta 3.07 110mm laipoilla on taasen kaupan ihan kiitettävästi.. nyt se kysymys. onko tuossa amg perässä mitään muuta eroa kun tuo välitys elikkä käviskö tuo 3.07 tuohon kun ois enemmän tarjontaa ja luulenpa että vähemmällä revittelyllä ovat päässeet ja hinnassakaan ei olisi sitä amg lisää...
Viimeksi muokannut sonic1, 03.1.2015 12:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En usko että itse välityksessä on vikaa. Jos perä ei äännä ajossa, kiihdyttäessä tahi moottorijarruttaessa, on välitys kaiketi ehjä ja jopa säädöissään. Kolahtelu ja "lukon" ilmestyminen kielisi tasauspyörästön vaurioitumisesta. Ristitappi ta kotelo väljä. Jos välitys on ehjä niin täsois erinomainen paikka asentaa perään oikea lukko ja huoltaa perä.
öö, kertokaas ne hammasluvut, tai niiden erot, joilla tulee 3.06 TAI 3.07 ??
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17