Tästä aiemmin jo puhetta mutta laitetaas raportti kokonaisuudessaan vielä tähän:
Ilmeisesti säätöpultit apparinpuolelle laitettava, mutta kun ei äly nyt ihan riittäny siihen et miten päin ne pitää laittaa jotta saavutetaan toivottu tulos?
Ja kaipaako etupää uutta suuntausta, muuttuuko muut arvot miten paljon?
Casteri ei ole pahasti kahvilla, eikä ole kulumisen kannalta paha jos casterkulmat on miedommat kuin ohjearvo, ei varsinkaan jos alla on alkuperäisestä matalammat ja leveämmät fillarit. Suuntavakauteen voi vaikuttaa, muttei noin vähäinen muutos.
Camberin luulis saavan vasemmalta likemmäs oikeaa laittamalla sinne säätöpultit ulkolaitaan. Ei niinkään apparin nurkkaan. Korjakkaa jos eri mieltä tai en osaa lukea.
Mutta ensimmäisenä pitää selvittää syy arvojen pielessä olemiseen ja muistaa että säätö on vakioveikkaus 1 x 2 eikä portaaton, eli voi mennä liikaakin kun alkaa säätämään..
Kyseisen säädön jälkeen kertoivat liikkeestä että säätöpultit olis hyvä laittaa sinne, joku hatara muistikuva apparin puolesta tässä kohtaa on. Havaittavissa on lievää oikealle hakemista kun ratista irrottaa.
Mitä asiaa alla konttiessa pähkin ja alkuperäsen pultin päästä mutterin irrotin, tukivarsi siirtyy siis sinne mihin päin pultin hahlo on? Eli urat jos on ulospäin, tukivarsi siirtyy myös ulospäin? Ja säätöprikat just vastakkaiselle puolelle hahloihin nähden?
Mikä siellä näin ollen vois olla pielessä? Nyt edessä on kaikki osat vuoden sisään uusittu, eli sellaista ongelmaa ei pitäisi olla.