iskunvaimentimet

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
Katso myös W202.
Vastaa Viestiin
Marttivainaa
Viestit: 104
Liittynyt: 13.5.2015 10:14

iskunvaimentimet

Viesti Kirjoittaja Marttivainaa »

Mitäs olette mieltä noista mersun alkuperäisistä iskunvaimentimista? ajattelin vaihtaa kaikki kun apukuskin puoli on rikki.

Kannattaako vaan laittaa alkuperäiset vai jonkin muun laiset ajo nautintoa ajatellen?

Kokemuksia muista kun alkuperäisistä?
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Silloin kun minulla oli väyrynen, niin luulin että iskunvaimentimet olivat jo menettäneet parhaat voimansa, kun autolla oli ajettu yli 300 tkm ja iskunvaimentimen vaihdosta ei ollut tietoa. Tilalle vaihdettiin jotku kyb-kaasuiskunvaimentimet ja paikallaan oli mersun alkuperäiset.

Auto meni selkeästi huonommaksi ajettavaksi kybin iskunvaimentimilla. Ilmeisesti niissä kybin kaasuiskinvaimentimissa on jokin korkeus, millä ne on tarkoitettu toimiviksi, mutta kun minun auto oli korkeamman puoleinen, niin ne iskunvaimentimet eivät toimineet normaali ajokorkeidella olenkaan vaan auto huojui jatkuvasti kun tiessä oli pieniä heittoja. Isommissa heitoissa ne toimivat oikein, mutta minä ainakin päätin että en laita mersuihin enää muita kuin alkuperäisiä iskunvaimentimia.
Marttivainaa
Viestit: 104
Liittynyt: 13.5.2015 10:14

Viesti Kirjoittaja Marttivainaa »

selvä laitamma alkuperääset
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Bilstein, Sachs "normimerkeistä" väyryseen vastaavat orkkisosaa.
oulaistenliikenne.fi
Marttivainaa
Viestit: 104
Liittynyt: 13.5.2015 10:14

Viesti Kirjoittaja Marttivainaa »

Täytyy huomenna käydä veholla kyselemässä mitä maksaa alkuperäiset,jos ei kauheesti kalliimat kun nuo sanomasi niin ostan veholta
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 alusta”